Tyggegummi på bilsæde
Fra : JL

Dato : 12-08-07 22:07

Gode råd til hvordan man får tyggegummi af et bilsæde søges.

-J. Lindenskov

Fra : Max

Dato : 12-08-07 22:14

Hej JL

> Gode råd til hvordan man får tyggegummi af et bilsæde søges.

En omgang med kuldespray og det kan knækkes af.

--
Mvh Max

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-08-07 22:25

JL skrev:

> Gode råd til hvordan man får tyggegummi af et bilsæde søges.

Jeg ville fryse det med fx. lightergas og så brække/skrabe det af.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jimboo

Dato : 12-08-07 22:45

> Jeg ville fryse det med fx. lightergas og så brække/skrabe det af.

Ja og så ellers rensebenzin for resten.

Kurt

Fra : Peter T.

Dato : 13-08-07 00:05

Jimboo udviste en rettidig omhu og skrev:

> Ja og så ellers rensebenzin for resten.

Vil rensebenzin ikke dykke ned i skummet under og få det til at blive mørt
og krakelere?

--
Peter T. - En god ven sagde "solidaritet er blevet et ord,
der står i en ordbog og ikke ret meget andet."

Husk det ved folketingsvalget til efteråret.

Fra : Gamle

Dato : 13-08-07 15:10

Jimboo wrote:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Ja og så ellers rensebenzin for resten.

Og mens man arbejder ryger man en smøg

Torben

Fra : Max

Dato : 13-08-07 15:43

Hej Torben

> Og mens man arbejder ryger man en smøg

Nej, man skal tænde den, hvis man ryger under
arbejdet, ja så skal man bruge triklortylene.

--
Mvh Max

Fra : JL

Dato : 14-08-07 16:39

"JL" <invalid@invalid.dk.invalid> wrote in message
> Gode råd til hvordan man får tyggegummi af et bilsæde søges.
>
> -J. Lindenskov

Super råd mht. lightergas. Det virkede perfekt og sådan en dåse koster jo
kun en 10'er.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-08-07 23:24

JL skrev:

> Super råd mht. lightergas. Det virkede perfekt og sådan en dåse
> koster jo kun en 10'er.

Dét var da dejligt at høre!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Morten

Dato : 15-08-07 20:35

"JL" <invalid@invalid.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Gode råd til hvordan man får tyggegummi af et bilsæde søges.
>
> -J. Lindenskov

Kom bilen i fryseren natten over. Næste morgen kan du bare knække det af