PayPal
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 12-08-07 22:32

Hej

Jeg håber dette er den rigtige gruppe.

Jeg vil gerne bruge PayPal til en betaling, men jeg kan se ved at søge
på google at PayPal har et dårligt ry. Er det sikkert at bruge PayPal
til at betale med?

Med venlig hilsen
Hans

Fra : Michael Zedeler

Dato : 12-08-07 22:38

Hans J. Jensen wrote:
> Jeg håber dette er den rigtige gruppe.
>
> Jeg vil gerne bruge PayPal til en betaling, men jeg kan se ved at søge
> på google at PayPal har et dårligt ry. Er det sikkert at bruge PayPal
> til at betale med?

Mig bekendt er det ikke deres sikkerhed, men snarere deres kundeservice,
der har et dårligt ry.

Mvh. Michael.

Fra : Rado

Dato : 13-08-07 14:14

On Sun, 12 Aug 2007 16:31:41 -0500, "Hans J. Jensen"
<jjjg3401@mailme.invalid> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil gerne bruge PayPal til en betaling, men jeg kan se ved at søge
>på google at PayPal har et dårligt ry. Er det sikkert at bruge PayPal

Problemet er vist mest at nogle sælgere har oplevet at beløb på deres
konti er blevet "frosset" af PayPay i længere tid, så de ikke har
kunnet få adgang til dem. Sålænge du blot køber og PayPal trækker
beløbet på dit kreditkort er der vist ikke de store problemer. Jeg har
selv brugt dem flere gange til køb, uden problemer.

Undgå blot at købe af personer eller firmaer som du ikke har tillid
til, da du så muligvis kan få problemer med at få dine penge igen hvis
du bliver snydt, men det gælder vel i de fleste sammenhænge.

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 13-08-07 16:16

Rado skrev:

> [...]
> til, da du så muligvis kan få problemer med at få dine penge igen hvis
> du bliver snydt, men det gælder vel i de fleste sammenhænge.

Tak for svaret!

Mvh. Hans

Fra : Anders Majland

Dato : 13-08-07 16:40

> Undgå blot at købe af personer eller firmaer som du ikke har tillid
> til, da du så muligvis kan få problemer med at få dine penge igen hvis
> du bliver snydt, men det gælder vel i de fleste sammenhænge.

Jeg har som køber to gange benyttet mig at paypal's klageprocedure. Dvs den
består mest i en formaliseret meningsudveksling der kan eskaleres til
paypals kundeservice hvis man ikke kan enes. Begge gange lykkedes det at få
en fornuftig aftale istand inden det kom dertil. Men det var også først ved
truslen om det og konkakt via paypal's sider at jeg fik sælgerne i tale ...

Så helt dumt er det ikke - jeg har brugt paypal en 7-8år

Fra : Peter Martinsen

Dato : 21-08-07 21:58

"Hans J. Jensen" <jjjg3401@mailme.invalid> wrote in message
> [...]
> google at PayPal har et dårligt ry. Er det sikkert at bruge PayPal til at

Hej Hans

Min Bank kan ikke lide PayPal.

Ofte får man flere 'falske' mails, som PayPal helt sikkert ikke har afsendt.

Min Bank gav mig et nyt Master, for at undgå svindel.

Jeg vil aldrig bruge PayPal igen ...

Mvh Peter

Mvh Peter

Fra : John Hinge

Dato : 22-08-07 09:00

On 21 aug 2007 Peter Martinsen was heard to say:

> Ofte får man flere 'falske' mails, som PayPal helt sikkert ikke
> har afsendt.

Nu er det jo ikke Paypals skyld at nogle klaphatte opretter
en side med en adresse, som minder om paypals, og der lægger
en falsk login side, og derefter sender et falskt brev ud
om at man skal logge ind for at gøre 'et eller andet'

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..