Er det begyndelsen til enden for usenet
Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 12-08-07 09:57

Jeg følger en gruppe på usenet ,sci . engr . lighting og det sidste
døgn er der kommer over 4000 nye treads der ser ud som de er sendt af
en robot, de er alle lange mails med forskellige subjects og alle er
totalt uforståelige, ---- sådan noget kunne da nemt ramme hele
usenet ?

Fra : Per Hansen

Dato : 12-08-07 11:29

"per.corell@privat.dk" <per.corell@privat.dk> mentioned this

> [...]
> døgn er der kommer over 4000 nye treads der ser ud som de er sendt af
> en robot, de er alle lange mails med forskellige subjects og alle er

De newsservices der stadig tilbyder FTP adgang til deres newsservere skal
bare se at få den metode afskaffet, så er det slut med sporging.
Der er kun et få antal af de services tilbage i USA der stadig tilbyder
den form for adgang.

Sporgerne er også et meget lille antal personer, det er de samme personer
der går igen og igen.
Tiltrods af at de snuppes og bliver idømt kæmpe erstatninger af en domstol,
så er der ikke nok hjemme på 1ste sal til at fatte det.
Af en eller anden syg grund, så kan de bare ikke lade være med at ødelægge
det for alle andre brugere af en nyhedsgruppe, men det kan en rigtig god
psykiater sikkert få kortlagt.

--
Per Hansen

Fra : Peter T.

Dato : 12-08-07 12:12

Per Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> skal bare se at få den metode afskaffet, så er det slut med sporging.
> Der er kun et få antal af de services tilbage i USA der stadig

Det er ikke første gang usenetserver.com lægger navn til den slags. Og jeg
forstår simpelthen ikke, at der ikke er en politik hos dem, som
administrerer newsservere fornuftigt, om at udelukke visse andre servere,
så deres feed ikke spredes.

> Sporgerne er også et meget lille antal personer, det er de samme
> personer der går igen og igen.

Jeg tænkte "Mosegaard" da jeg kiggede i den gruppe, som Per henviser til.
Det ligner uomtvisteligt et forsøg på et event, hvor en rigid person vil
skabe lidt opmærksomhed på en halvdårlig knaldroman.

--
Peter T. - En god ven sagde "solidaritet er blevet et ord,
der står i en ordbog og ikke ret meget andet."

Husk det ved folketingsvalget til efteråret.

Fra : Per Hansen

Dato : 14-08-07 00:36

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> mentioned this

> [...]
> til. Det ligner uomtvisteligt et forsøg på et event, hvor en rigid
> person vil skabe lidt opmærksomhed på en halvdårlig knaldroman.

Tja, han spreder sig ihvertfald som en virus, for nu går han til angreb på
en af admin grupperne i alt.* hirakiet.
Men særlig klog er han ikke den poster for det er crossposted imellem admin
gruppen og sci.crypt, så er det bare at lave en X-Ref kill og så ser man
ikke mere til den sporging i admin gruppen.

--
Per Hansen

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 15-08-07 13:12

> [...]
> gruppen og sci.crypt, så er det bare at lave en X-Ref kill og så ser man
> ikke mere til den sporging i admin gruppen.

Der er åbentbart nu skiftet taktik -- i ovennævnte gruppe er det ikke
mere () meningsløse sætninger og subjeckt, men diverse mails fra ultra
højreradikale amerikanske grupper , hovedsagelig mistænkeligørelse af
diverse regerings kontorer osv. ,alt i bedste paranoide stil ,lige fra
våben lov til skatte undragelser ; ---- så jeg vil på samme paranoide
grundlag hævde, at det tyder på at der ligger mere bag ,måske en
sammensværgelse om at få sandheden ud på usenet koste hvad det vil.

Fra : Per Hansen

Dato : 15-08-07 16:30

> [...]

> grundlag hævde, at det tyder på at der ligger mere bag ,måske en
> sammensværgelse om at få sandheden ud på usenet koste hvad det vil.

Jeg har også lige rydet op i en NG at han ellers aldrig postede til.
Da jeg var færdig havde jeg lavet næsten 50 forskellige X-Ref kills.
Så der er godt nok sprunget et par sikringer inde i hovedet på vedkommende
når han angriber så mange grupper med hans sporging.

--
Per Hansen

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 22-08-07 11:21

On Aug 15, 5:29 pm, Per Hansen <onoman99****opoeti...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> Så der er godt nok sprunget et par sikringer inde i hovedet på vedkommende
> når han angriber så mange grupper med hans sporging.

Det ville være helt fint, --- hvis jeg ellers kunne gøre det med
Google groups.
Jeg er udmærket tilfreds med Mozilla , men jeg går ikke så meget op i
det med news readere og jeg vil bruge Google . ----- Kan nogle her
vejlede om hvordan man kommer af med de idiotiske "MI5 paranoide mails
der nu igen fylder gruppe efter gruppe , også denne.

Fra : Per Hansen

Dato : 22-08-07 15:49

> [...]
> vejlede om hvordan man kommer af med de idiotiske "MI5 paranoide mails
> der nu igen fylder gruppe efter gruppe , også denne.

Nu kender jeg ikke Mozilla, men har man i den ikke muglighed for kills
på subject ? Så ville en simpel kill på MI5 ellers være rigeligt for at
slippe helt af med dem.

--
Per Hansen