Skærmbilled på to skærme... Hvordan?
Fra : Magnus

Dato : 11-08-07 19:00

Jeg har et grafikkort der i egenskaber hedder Radeon X1300 Series som har to
udgange til skærme. En DVI som jeg har tilsluttet min monitor og en VGA som
gå ind til mit TV i stuen og nu vil jeg have samme skærmbilled på begge
skærme.

Hvor gør jeg det?

Under "Egenskaber for skærm" og under "Indstillinger" der har jeg monitoren
som førstevalg og tv'et som Secondary og valgt den rette opløsning for de to
skærme.

Men jeg får ikke noget billed på tv'et... kun når jeg afkrydser feltet
"Udvis Windows-skrivebord..." så får jeg billed på men så er det jo ikke det
samme billed men en udvidelse til monitoren som når man har to skærme ved
siden af hinanen.

Hvad gør jeg galt?

/Magnus

Fra : Gamle

Dato : 11-08-07 22:54

Magnus wrote:
> [...]
> har to udgange til skærme. En DVI som jeg har tilsluttet min monitor
> og en VGA som gå ind til mit TV i stuen og nu vil jeg have samme

Såvidt jeg kan se, har dit kort TV udgang. Og den skal du bruge.
VGA og DVI er til enten eller + til udvidet skrivebord. Men derfor har du
alligevel TV out til fjernsynet.

Mvh.
Torben

Fra : Magnus

Dato : 12-08-07 14:47

Vil billedkvaliteten være bedst med VGA eller TV udgangen for jeg vil have
den bedste kvalitet da det er til at vise billeder på?

For er VGA bedst så må jeg have et kort der kan sende samme billed ud på
både VGA og DVI...?

/Magnus