Ray dee ohh - Att. Per Hansen
Fra : Brian Olsen

Dato : 11-08-07 20:56

Hej Per

Du uploadede et par Ray dee ohh numre for et par uger siden, Elskes af dig og Mandagsstævnemøde.
Min harddisk stod desværre af den anden dag så jeg mistede dem igen

Har du mulighed for at uploade dem endnu engang ?

Hvis en anden har hentet dem ned må de også meget gerne hjælpe mig

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Brian Olsen

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-08-07 21:49

Brian Olsen skrev:
> [...]
>
> Har du mulighed for at uploade dem endnu engang ?
>
> Hvis en anden har hentet dem ned må de også meget gerne hjælpe mig

Hmm, de burde vel stadig kunne fåes på Maxi?

> Mvh
> Brian Olsen

Lars B

Fra : Per Hansen

Dato : 11-08-07 22:38

Lars Jensen <lars@zulfo.dk> mentioned this

> Hmm, de burde vel stadig kunne fåes på Maxi?

Kun som brugt 12" hvis man er heldig, ikke alle er så previligerede
at have en pladespiller stående længere, der var jo en del der var så
ukloge dengang at skille sig af med den fordi nogen påstod at vinylen
var død, men vi de kloge hoveder beholdte vores og vinylerne dertil

Men den kommer da bare her en gang til.
Har smidt et lille bonus track ind i den:
Jimi Bikini - Her i vores hus (extended club mix)

http://www.sendspace.com/file/4yaruk

--
Per Hansen

Fra : schlafen

Dato : 12-08-07 07:38

du skulle vel ikke ligge inde med en digital udgave af Mænd i Blåt - Vi har
det 12" Speedmarker Mix
Jeg er et af de fjolser der har skippet pladespiller men stadig har en stak
vinyl inkl. ovennævnte.

Fra : Per Hansen

Dato : 12-08-07 11:32

"schlafen" <luft@hansa.de> mentioned this

> du skulle vel ikke ligge inde med en digital udgave af Mænd i Blåt -
> Vi har det 12" Speedmarker Mix
> Jeg er et af de fjolser der har skippet pladespiller men stadig har en
> stak vinyl inkl. ovennævnte.

Desværre, den er ikke en del af min lille samling.

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 13:10