Bundstykke t. blækspruttearm t. dykkerlamp~
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-08-07 12:37

Dav,

Jeg står nu med et lånt UV-hus fra Sea&Sea med tilhørende UV-lampe. UV-
lampen sidder på en bøjelig blækspruttearm fra Loc-line, som skal
sidde på en skinne der skrues på det ene håndtag på UV-huset.
MEN, det nederste stykke af blækspruttearmen hvormed man skruer disse
to dimser sammen er forsvundet, så jeg vil gerne ud og finde et nyt
inden jeg skal udenlands med kameraet og lampen.

Forstår I problemet, og hvor dælen køber jeg en sådan dims?

Fra : Johnny Christensen

Dato : 11-08-07 13:27

Er det typen med en kugle som der spændes en clamp på? Dvs af samme type som
man normaltvis bruger til blitz arme.
Hvis det er, så har jeg en fra mit gamle Sea & Sea hus som du gerne må låne
med.

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-08-07 14:46

Bdøh? Jeg har sendt dig et billede af setup'et til din mail. -chris

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 00:03

Den var svær Er dimsen vist her et sted ?
http://www.seaandsea.jp/products/accessory/acce/arm.html

Poul B-H

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 17-08-07 08:42

On 17 Aug., 01:02, "Poul B-H" <pbh a pc.dk> wrote:
> Den var svær Er dimsen vist her et sted ?http://www.seaandsea.jp/products/accessory/acce/arm.html

Har allerede været der Siden har ikke specifikt den dims jeg har
brug for. Til gengæld fandt jeg lygtearmen på pågældende side, det er
den der hedder 'Flexible Light Arm' (vare 29070). Nu har jeg allieret
mig med Kingfish (dansk importør af Sea&Sea) og Sea&Sea Japan, så nu
håber jeg der dukker en dims frem inden 1. september...