Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-08-07 14:13

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Wednesday, July 25, 2007 CET 08:57, GMT 06:57
Subject: Mirakler i kølvandet på forfølgelser i Indonesien
6807 news:xvCpi.6$T46.5@news.get2net.dk

> Den 6. januar 2007 fik en 8-årig pige besøg af Herren og begyndte at bede
> for de syge, allerførst for sin egen mor. I midten af februar begyndte
> skarer af mennesker at strømme til Meko fra alle hjørner af Sulawesi.
> Hinduer, buddhister, muslimer, kristne ... i tusindvis søgte helbredelse,
> og de medbragte deres syge. ...
[ ... ]
> ... Mens de synger, bliver
> mennesker pludselig helbredt. De blinde ser, de lamme går...

News:

(Udfordringen, Onsdag den 8. august 2007, side 11)

=== citat start ===
'Church of Love' ...

De havde alle til fælles, at de taler det ældgamle sprog farsi. De fleste
stammer fra det mellemøstlige land Iran, ...

Livshistorier
Her fik den ene efter den anden lov til at fortælle SIN historie. En
beretning om, hvordan de var vokset op i en muslimsk familie, og hvordan de
var blevet kristne.

I flere af beretningerne går det igen, at det var en drøm, der satte gang
i vandringen mod den kristne tro. Jesus talte direkte til dem i en drøm så
virkelig, at de ikke var i tvivl om, at deres liv måtte tage en ændring.
=== citat slut ====

Hmm ... Matt. 24,14 ?

What's going on, DADDY ?

And then I heard a voice said (perhaps from the Muslim-World):

Mig ikke li' good-news. Mig forbyde drømme!

Jamen så gør du det, religiøse galning ...

-

Last file-OUTPUT:
6884 news:_HWui.20$yW2.4@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD6.4@news.get2net.dk File-number: 6885

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-08-07 12:25

"Jesus-loves-you" skrev
6885 news:evZui.35$IG5.12@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
> gang i vandringen mod den kristne tro. Jesus talte direkte til dem i en
> drøm så virkelig, at de ikke var i tvivl om, at deres liv måtte tage en

News:

(Kristeligt Dagblad, Mandag den 13. august 2007, forsiden + Lederen)

=== citat start ===

Saudi-Arabien vil konfiskere kors og davidstjerner
På det saudi-arabiske flyselskab Saudi Arabian Airlines' hjemmeside står
retningslinjerne for ikke muslimer.

- En række genstande er ulovlige at medbringe til Saudi Arabien af
religiøse årsager. Genstande og artikler, der tilhører andre religioner end
islam er forbudte. Blandt disse er kors, davidstjerner, bibler og andet,
står der på hjemmesiden.

(side 6, Lederen)
Sagen er nemlig, at Saudi-Arabien er et af de mest intolerante lande i
verden ... det er forbudt at samles til gudstjeneste ... Personlig chikane
.... og for arabere, der måtte ønske at konvertere, er situationen
katastrofal. ...
... Alle tilrejsende til Saudi-Arabien skal naturligvis respektere
landets skik og brug, men at kræve konfiskation af ydre tegn på, at man
tilhører en ikke-muslimsk religion, er ikke acceptebelt. Gensidighed er et
godt begreb, for det må man kræve af de saudi-arabiske myndigheder og alle
andre muslimske lande, hvor kristne og jøders fundamentale rettigheder
trædes under fode. Det betyder i den aktuelle sag, at muslimer, der besøger
ikke-muslimske lande, er i deres fulde ret til at bære synlige tegn på deres
tro. Det bør også gælde den anden vej.

mbh

=== citat slut ====

Apropos ...

[ ... ]
> And then I heard a voice said (perhaps from the Muslim-World):
>
> Mig ikke li' good-news. Mig forbyde drømme!
>
> Jamen så gør du det, religiøse galning ...

Input memory:

0113 news:AAUu9.182517$Qk5.6437673@news010.worldonline.dk
1852 news:t3xfc.143244$jf4.7529826@news000.worldonline.dk

Hvad er det, som kommer fra ørkenen
i støtter af røg, omduftet af myrra og røgelse,
alskens vellugt ?
(Højsangen 3,6)

What is this coming from the desert
like a column of smoke,