Fjerne tapet fra gipsvægge
Fra : Michael Hansen

Dato : 11-08-07 09:15

Hej

Vi er i gang med at fjerne sådan noget strukturtapet i vores kontor, nogle
er væggene er gips.
Skal vi gribe dem anderledes an end dem som er pudset?
Jeg tænkte at sådan en afdamper/fugt og gips måske ikke var den bedste
sammenblanding?

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-08-07 11:11

"Michael Hansen" <mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal vi gribe dem anderledes an end dem som er pudset?
> Jeg tænkte at sådan en afdamper/fugt og gips måske ikke var den bedste

Hvis det sidder fast, ville jeg slibe det over med en gang rigtig groft
sandpapir (korn 20/40), og derefter fuldspartle væggen. Det er noget lort
med afdamper/tapetopløser, da det mange gange opløser pappen og limen på
gipsen også.

- Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-08-07 10:20

On 11 Aug., 10:14, "Michael Hansen" <mhansenFJ...@FJERNjyde.dk> wrote:
> [...]
> Skal vi gribe dem anderledes an end dem som er pudset?
> Jeg tænkte at sådan en afdamper/fugt og gips måske ikke var den bedste

Hvis det ikke vil betyde noget ekstra besvær med stikkontakter etc. så
skru et ekstar lag gips på.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord