Tændrør - Plæneklipper - Hvor ???
Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-08-07 15:45

Jeg har idag forsøgt mig på 2 tankstationer, en planteskole
og et byggemarked for at finde et tændrør til min plæneklipper.
Ingen steder havde de andet end de små rør.
Hvor køber i jeres "store" tændrør??
Honda GCV 160 5.5HK

I mine unge dage da jeg havde ekstra job på en tankstation
var der et tændrørs katalog hvor man både kunne finde rør
til biler, MC'er og plæneklippere, men ak ak nu kan man
bare leje DVD og købe dagli' varer. Ligesom i supermarkedet.
Nå det var bare et nostalgisk tilbageblik
Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 19:46

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> Jeg har idag forsøgt mig på 2 tankstationer, en planteskole
> og et byggemarked for at finde et tændrør til min plæneklipper.
> Ingen steder havde de andet end de små rør.
> Hvor køber i jeres "store" tændrør??

måske http://lytek.dk/

Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-08-07 20:59

On Fri, 10 Aug 2007 16:44:39 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

> [...]
>og et byggemarked for at finde et tændrør til min plæneklipper.
>Ingen steder havde de andet end de små rør.

I må da have en plæneklipper-reparatør/forhandler i Stenløse også? I
Hjørring er der f.eks mininum 4.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-07 21:59

Mads Lie Jensen wrote:

> I må da have en plæneklipper-reparatør/forhandler i Stenløse også?

Folk i Ølstykke bevæger sig ikke gerne til Stenløse. Så hellere
Frederikssund eller Slangerup.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-08-07 22:04

On Fri, 10 Aug 2007 22:59:06 +0200, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammeplease.invalid> wrote:

>Folk i Ølstykke bevæger sig ikke gerne til Stenløse. Så hellere
>Frederikssund eller Slangerup.

Ups, det var en smutter - troede lige ......
Måske på tide at få et kort op på væggen
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-07 22:10

Mads Lie Jensen wrote:

> Ups, det var en smutter - troede lige ......
> Måske på tide at få et kort op på væggen

Stenløse har postnummer 3660. Der er kun en håndfuld kilometer mellem de to
byer. Men der har alle dage været rivalisering. Er selv opvokset i Stenløse.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-08-07 22:07

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev i en meddelelse
> Folk i Ølstykke bevæger sig ikke gerne til Stenløse. Så hellere
> Frederikssund eller Slangerup.

Det må stå for din egen regning.
Vores lille familie kommer tit i Stenløse.
Gode venner og gode butikker gør udslaget
Desuden er jeg blevet anbefalet
Byrgesens Maskinforretning A/S i Veksø af en
genbo som er mekaniker. Så om ikke andet
så kører jeg da igennem Stenløse

Lytek.dk som Carsten anbefalede er iøvrigt
stedet hvor maskinen er købt. Men nu arbejder
konen ikke i Lyngby mere, så derfor ledte jeg
efter noget der ligger nærmere.

Men tak for div. indspark. Det værdsættes.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-08-07 22:15

Andersen [3650] wrote:

> Det må stå for din egen regning.

Det er da også rigtigt, nu er I kommet i samme kommune. Der er åbenbart sket
meget, siden jeg flyttede fra Stenløse for 30 år siden.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-08-07 22:12

> On Fri, 10 Aug 2007 16:44:39 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
> wrote:
> I må da have en plæneklipper-reparatør/forhandler i Stenløse også? I
> Hjørring er der f.eks mininum 4.

Som skrevet i det oprindelige indlæg så har jeg
været i et byggemarked. Det er et XL-Byg
(Tidligere Værebro Tømmerhandel) som er et
ganske stort og velassoteret (mener de selv)
byggemarked. Men tændrør til plæneklippere
havde de kun en slags af ??????
Skulle det være til motorsav så var der en 5-8
forskellige at vælge imellem. Tsk tsk, jeg opgir'
sq snart at handle der. Det er lige præcis altid
mig der ikke kan få det jeg skal bruge (((

Fra : Hansen

Dato : 11-08-07 07:56

> [...]
> bare leje DVD og købe dagli' varer. Ligesom i supermarkedet.
> Nå det var bare et nostalgisk tilbageblik

Hej Andersen

Prøv Thansen i Roskilde.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=987715514&n=1686035170

Fra : Ledøje Udlejning