Uwatec computer købes
Fra : Brian Larsen

Dato : 10-08-07 23:27

Ønsker at købe en Uwatec Aladin Pro Ultra dykkercomputer, da jeg godt
kan lide denne model og desværre ikke kan købe en ny længere,søger jeg
derfor en brugt, computeren skal bruges som back up og skal derfor
helst ikke koste en bondegård. Har du en til at ligge som alligevel
ikke bliver brugt, så vil jeg meget gerne købe den , giv mig et
kald på tlf : 24809867 eller send en mail til :
bluefox@larsen.mail.dk

Mvh.
Brian Larsen

Fra : Steffen Munch

Dato : 11-08-07 06:19

Prøv http://www.tauchdiscount.com/computer.php

Fra : r_iversen@hotmail.co~

Dato : 12-08-07 13:21

On 11 Aug., 00:26, Brian Larsen <blue...@larsen.mail.dk> wrote:
> [...]
> ikke bliver brugt, så vil jeg meget gerne købe den , giv mig et
> kald på tlf : 24809867 eller send en mail til :

Jeg har en Uwatec Aladin air X du kan købe billigt. Inc. sender og pc-
inter.
Mvh
Rolf