Yeah right...
Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-08-07 11:57

Vi tror da alle på salgsteksten på nedenstående Brian-bil:
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=655400534&source=1

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-08-07 12:10

Hr. Jensen wrote:
> Vi tror da alle på salgsteksten på nedenstående Brian-bil:
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=655400534&source=1

Det er da afgjort en mulighed at en af de 14 ejere har været 79 - især
hvis barnebarnet ikke kunne få billig forsikring. Det er endda muligt at
den ejer står i registreringsattesten. Dog har han nok ikke været 79 i
alle årene .

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-08-07 12:22

Torben Scheel skrev:

> Dog har han nok ikke været
> 79 i alle årene .

65 år i 1993 får jeg det til
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-08-07 13:34

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Vi tror da alle på salgsteksten på nedenstående Brian-bil:
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=655400534&source=1

Ja og når reg. nr. er DT så er den jo just registreret

Fra : Skodav'du

Dato : 10-08-07 13:48

Hvad er problemet?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 10-08-07 14:04

"Skodav'du" <odensegalaxy@hotmail.com> writes:

> Hvad er problemet?

At "Andersen" ikke har check på det danske nummerpladesystem.

Dem med 60000-75999 (høj plade med to linjer bagpå) er dd. kommet til
DT 69 430 iflg nrpl.dk, så der er ikke noget underligt i at påstå at
DT 65 934 er en ret nyindregistreret importbil.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-08-07 16:25

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DT 69 430 iflg nrpl.dk, så der er ikke noget underligt i at påstå at
> DT 65 934 er en ret nyindregistreret importbil.

Ja det gik sq lidt for hurtigt der. Så ikke lige at der var 2 liniers nr.
pl. bagpå.
Beklager min uretsmæssige ironi.

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 10-08-07 14:15

On Fri, 10 Aug 2007 12:57:29 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Vi tror da alle på salgsteksten på nedenstående Brian-bil:
>http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=655400534&source=1

Det er da ikke heeeelt usandsynligt, min nabos chef på 75, har lige
købt en Mercedes AMG 63!

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Bjarne

Dato : 10-08-07 14:38

> Det er da ikke heeeelt usandsynligt, min nabos chef på 75, har lige
> købt en Mercedes AMG 63!
>
> --
> Morten F. Søndergaard
> Land Rover 90 TD '87

Hehehe ja, jeg sagde "Flot bil" til en gammel tudse i Nyborg ved Monark...
En splinterny BMW 335i Cabriolet... Sort udenpå og bordeaux rød læder... DEN
VAR LÆKKER... Manglede dog bare mig ved roret...

Bjarne

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-08-07 20:18

Bjarne kom med følgende:

> [...]
> splinterny BMW 335i Cabriolet... Sort udenpå og bordeaux rød læder... DEN VAR
> LÆKKER... Manglede dog bare mig ved roret...

OG: Ny gevindundervogn, Pioneer navi m/ forstærker og højttalerer og
subwoofer (NYPRIS: 40.000,-). [klip] NU MED XENON!

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 10-08-07 20:54

Bjarne skrev:

> [...]
> En splinterny BMW 335i Cabriolet... Sort udenpå og bordeaux rød læder... DEN
> VAR LÆKKER... Manglede dog bare mig ved roret...

Jamen du kan da bare lade være med at låne den ud til farfar

Jesper

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-08-07 16:28

On Fri, 10 Aug 2007 15:15:06 +0200 Morten From Søndergaard
<from@nospam.dk> sent the following smoke signals:

>Det er da ikke heeeelt usandsynligt, min nabos chef på 75, har lige
>købt en Mercedes AMG 63!

Jeg tror bare ikke på de dér "Supersportsvogn, er kun blevet brugt til
at køre i kirke om søndagen af ældre dame."

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-08-07 18:59

Hr. Jensen wrote:

> Jeg tror bare ikke på de dér "Supersportsvogn, er kun blevet brugt til
> at køre i kirke om søndagen af ældre dame."

Og hvem ville også købe en bil som dét, den er jo kokset totalt til? Når du
så får den, og begynder og køre "voldsomt" (kontra søndagskørsel til kirken)
så ændrer man kørestil, og det påstår mange folk jo betyder voldsomt
slidtage på "dele" som normalt ikke har været så hårdt i brug, og efter
mange år er de trætte, dvs. der kommer mange rep. på bilen..

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-08-07 08:24

Morten From Søndergaard wrote:

> Det er da ikke heeeelt usandsynligt, min nabos chef på 75, har lige
> købt en Mercedes AMG 63!

Det er så også en Mercedes ;)

Fra : Martin Kiefer

Dato : 18-08-07 10:19

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> wrote in message

> Det er da ikke heeeelt usandsynligt, min nabos chef på 75, har lige
> købt en Mercedes AMG 63!

Ja med de nye afgifter er en AMG 63 (C og E) pludselig til at komme i
nærheden af.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 18-08-07 16:30

On Sat, 18 Aug 2007 11:18:37 +0200, "Martin Kiefer" <news2@kiefer.dk>
wrote:

>"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> wrote in message

>Ja med de nye afgifter er en AMG 63 (C og E) pludselig til at komme i
>nærheden af.

Er det ikke kun for gulplade biler at der kommet nye afgifter ?
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-08-07 19:38

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Vi tror da alle på salgsteksten på nedenstående Brian-bil:
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=655400534&source=1

Der findes forbøvsende mange gråhårede bilister i muskelbiler på de danske
veje.
Hvorfor skulle de ikke kunne findes i CH-land også?

Men jeg ville nu også lige 'Klap just the horse onetime.....'

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-08-07 20:16

Den 10-08-2007, skrev Hr. Jensen:
> Vi tror da alle på salgsteksten på nedenstående Brian-bil:
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=655400534&source=1

Jo, den er helt sikker god nok
Ny gevindundervogn, Pioneer navi m/ forstærker og højttalerer og
subwoofer (NYPRIS: 40.000,-). BILEN HAR VÆRET EJET AF EN MAND PÅ 79 ÅR
OG HAR VÆRET PASSET FRA NY, DEN ER NYLIGT IMPORTERET FRA SCHWEITZ. NU
MED XENON!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-08-07 20:19

Følgende er skrevet af Fister Løgsovs:

> [...]
> (NYPRIS: 40.000,-). BILEN HAR VÆRET EJET AF EN MAND PÅ 79 ÅR OG HAR VÆRET
> PASSET FRA NY, DEN ER NYLIGT IMPORTERET FRA SCHWEITZ. NU MED XENON!

Var det en af BT bilers nye afdelinger der solgte den lol
Kai

Fra : Per O.

Dato : 12-08-07 10:14

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Vi tror da alle på salgsteksten på nedenstående Brian-bil:
> [...]

Nu ved jeg ikke hvor tit du har været i Schweiz, men en hel del af mine
ferier har gået til alpelandet, og jeg kan forsikre dig for at de gamle
knarker dernede kører i fede biler. Jeg har set rigtig gamle knarker i
følgede biler: Ferrari 456, Maserati GT, Lancia (Den med Ferrarimotor), Audi
S8, Lamborghini Diablo samt en hoben af de største BMW og Mercedes. Så det
er ikke nødvendigvis løgn, selv om det godt nok lyder lidt spooky.

Per O.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-08-07 10:27

> [...]
>S8, Lamborghini Diablo samt en hoben af de største BMW og Mercedes. Så det
>er ikke nødvendigvis løgn, selv om det godt nok lyder lidt spooky.

Jeg var hoppet på den med alderen hvis ikke det var fordi den var
gejlet som den var...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-08-07 11:32

> Jeg var hoppet på den med alderen hvis ikke det var fordi den var
> gejlet som den var...

Har du da aldrig oplevet typen der kommer ind og klasker kreditkortet på
disken med følgende ord:
'Gi' mig den dyreste og så _alt_ tilbehør til den.'

Den slags typer findes skam også.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-08-07 14:26

>Den slags typer findes skam også.

Ja.. men du kan også få dyrt geil der ikke ligner bling bling :) Og
der er for meget bling bling over de fælge til en gammel mand..

Men ja.. Likely yes, plausible no.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk