Forslag til billig "racer"
Fra : Niels Munk

Dato : 10-08-07 10:49

Hej i gruppen!

Jeg stor overfor at skulle købe en meget billig bil... Samtidig må den også
gerne være sjov at køre i, altså lidt HK er ikke af vejen :) Prisklassen
lyder på ca. max 20.000kr. Jeg har selv kigget lidt på Golf 2 GTI 16V, som
kan haves hjemme fra tyskland med udstyr osv til godt 20.000.

Andre bud? Evt. Peugeot 106?

/Niels Munk

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 10:57

> [...]
> GTI 16V, som kan haves hjemme fra tyskland med udstyr osv til godt 20.000.

Hold dig fra 106, de går i stykker hurtigere end du kommer ud over
kantstenen !!

Og husk på at en G2 16v skal altså have en del snopasser før der sker
noget..

skulle jeg vælge imellem 8v og 16v i en G2 havde jeg taget 8v.. at jeg så er
ved at alve en 16v motor til min cabriolet, er noget HELT andet, fordi den
bliver med andre knastaksler og 2.1L dvs meget mere bundtræk :)

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 10-08-07 11:10

<klip>
>.. at jeg så er ved at alve en 16v motor til min cabriolet, er noget HELT
>andet, fordi den bliver med andre knastaksler og 2.1L dvs meget mere
>bundtræk :)

Ja hvad sker der lige med den?
Synes du er blevet så stille :)

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 11:31

> Ja hvad sker der lige med den?
> Synes du er blevet så stille :)

Er fordi den ikke når ud i år, så tiden bliver brugt på båden + at
wakeboarde :)
Men jeg er ved at samle motoren, og der kommer billeder, når den er samlet
:)
Så det står skam ikke helt stille

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 10-08-07 11:35

> [...]
> wakeboarde :)
> Men jeg er ved at samle motoren, og der kommer billeder, når den er samlet

Godt. Var helt bekymret .. hehe ...

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-08-07 10:58

Niels Munk tastede følgende:
> [...]
> lyder på ca. max 20.000kr. Jeg har selv kigget lidt på Golf 2 GTI 16V, som
> kan haves hjemme fra tyskland med udstyr osv til godt 20.000.

Jeg har lige kigget på bilzonen og basen, med et andet formål.
Jeg synes at jeg så mange Celica nede omkring den pris.
Kai

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-08-07 12:24

Niels Munk skrev:

> Andre bud?

Jeg ville finde en 8-ventilet 2-liters Kadett GSi
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Bjarne

Dato : 10-08-07 13:24

> Jeg ville finde en 8-ventilet 2-liters Kadett GSi
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://kortlink.dk/2hsd

Hvad kan sådan en fætter egentlig? Jeg kan huske da jeg var teenager, så
havde min far en Kadett, så jeg synes GSi'eren var vildt sej... hehehe, men
hvad er de tekniske data egentlig?

Bjarne

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-08-07 21:11

Bjarne skrev:

> Hvad kan sådan en fætter egentlig? Jeg kan huske da jeg var teenager,
> så havde min far en Kadett, så jeg synes GSi'eren var vildt sej...
> hehehe, men hvad er de tekniske data egentlig?

115 heste - 170 nm top 205 ca.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per

Dato : 10-08-07 15:33

Niels Munk wrote:
> [...]
> Prisklassen lyder på ca. max 20.000kr. Jeg har selv kigget lidt på
> Golf 2 GTI 16V, som kan haves hjemme fra tyskland med udstyr osv til

Fiat Punto GT - lynhurtig og til at betale.

Kører fra det meste - også Dieselvarebilerne

0-100 på 7.9 sek.... taler vist for sig selv.

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 15:56

> Fiat Punto GT - lynhurtig og til at betale.

HAHA til 20000??? hvor ??

Fra : Per

Dato : 10-08-07 16:28

Morten Juel wrote:

> HAHA til 20000??? hvor ??

Blev der ikke nævnt Tyskland ?

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 16:31

> Blev der ikke nævnt Tyskland ?

Jow og så skal han bare have den stående uden afgift i garagen eller hvad ?

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-07 16:28

Morten Juel wrote:

> HAHA til 20000??? hvor ??

I Tyskland, plus afgift, hvis du er heldig

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 16:35

> I Tyskland, plus afgift, hvis du er heldig

en 94'er i Gt koster 30K i afgift...

mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 11-08-07 07:10

Morten Juel wrote:

> en 94'er i Gt koster 30K i afgift...

I know..?

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 10-08-07 20:13

Niels Munk wrote:

> [...]
> lyder på ca. max 20.000kr. Jeg har selv kigget lidt på Golf 2 GTI 16V, som
> kan haves hjemme fra tyskland med udstyr osv til godt 20.000.

http://auto-boss.dk/biler_oversigt.html (tyskimporterede u. afgift)
1992 Suzuki SWIFT 1,3 GTI 12.800,-

Bare et bud - ved ikke hvor god/dårlig den er.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-08-07 20:14

Efter mange tanker skrev Jens C. Hansen:

> http://auto-boss.dk/biler_oversigt.html (tyskimporterede u. afgift)
> 1992 Suzuki SWIFT 1,3 GTI 12.800,-
>
> Bare et bud - ved ikke hvor god/dårlig den er.

Kig på hjemmesider fra Aus./NZ.
Det er sgu en rimelig vildbasse, hvis den ikke er rustet væk.
Kai

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 10-08-07 20:55

Jens C. Hansen wrote:

> http://auto-boss.dk/biler_oversigt.html (tyskimporterede u. afgift)

Hov, der skulle have stået 'importerede u. afgift'
De er fra Schweitz.

Fra : Hans

Dato : 10-08-07 21:21

On 2007-08-10 21:12:40 +0200, "Jens C. Hansen"
<175.519_dsl@vip.cybercity.invalid> said:

> http://auto-boss.dk/biler_oversigt.html (tyskimporterede u. afgift)
> 1992 Suzuki SWIFT 1,3 GTI 12.800,-
> Bare et bud - ved ikke hvor god/dårlig den er.

Motoren er mig bekendt fra fra Honda Civic GTI, og skulle være _meget_
slidstærk.

--
Hans Mouridsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-08-07 08:12

Hans <hom@FJERNMIG@pc.dk> wrote in news:46bcc8c1$0$92957
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Motoren er mig bekendt fra fra Honda Civic GTI,

Motoren i en Swift GTI er en variant af Suzukis egen G motor.

Fra : Brian Jensen

Dato : 11-08-07 07:36

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyder på ca. max 20.000kr. Jeg har selv kigget lidt på Golf 2 GTI 16V, som
> kan haves hjemme fra tyskland med udstyr osv til godt 20.000.

Jeg har da en 106 Rallye til salg godt nok til 25
den har kørt 207xxx og skal synes til Februar
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=84061&ipc=264528

Brian Jensen

Fra : Niels Munk

Dato : 11-08-07 19:58

"Brian Jensen" <b.z@oncable.dk> wrote in message

> Hej Niels
>
> Jeg har da en 106 Rallye til salg godt nok til 25
> den har kørt 207xxx og skal synes til Februar
> [...]

Hey Brian, den ser fin ud!

Hvis du syner den, kan vi måske snakke om det :)

/Niels Munk

Fra : Bob :-\)

Dato : 12-08-07 23:22

> [...]
> lyder på ca. max 20.000kr. Jeg har selv kigget lidt på Golf 2 GTI 16V, som
> kan haves hjemme fra tyskland med udstyr osv til godt 20.000.

Hvad med en Fiat Uno Turbo f.eks
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51238366 // pas på og se
om der er rust i undervognen (tårne / paneler)

Eller

Alfa Romeo 33 1.7 16 V (132 HK dejlig/sjov bil har selv haft en ,
omdrejnings villig , og en god lyd fra boxeren ) // pas på og se om der
er rust i undervognen (bagvanger samt panelerne under de org.skørtesæt)

Hlsen Robert

Fra : 2rb1

Dato : 15-08-07 11:55

> [...]
> der
> er rust i undervognen (bagvanger samt panelerne under de org.skørtesæt)

Prøv en Citroen Bx 19 Gti 16V
Så gider du ikke de andre ;0)