Crashtest af Chery Amulet
Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 09-08-07 11:59

Døm selv:

http://youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : -= JF =-

Dato : 09-08-07 12:12

Peter Brandt Jørgensen skrev:
> Døm selv:

Føj for satan!
Jeg har haft kagedåser med mere modstandskraft end hvad denne potte kan
præstere!
Godt at man ikke er crashtestdummy i den bil!!

--
Mvh. John

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-08-07 12:17

On 9 Aug., 12:59, "Peter Brandt Jørgensen" <pe...@FJERNESpeterbj.dk>
wrote:
> Døm selv:
>
> http://youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

Burde simpelthen forbydes i EU.
Måske den er et led i befolkningsreguleringen i Kina.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-08-07 12:38

Peter Brandt Jørgensen skrev:
> Døm selv:
>
> http://youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

Så længe jeg ikke ved hvad hastighed den bliver testet ved er det jo
svært at sige om den er værre end andre ved samme hastighed, men på på
det sidste stykke af videoen hvor man ser den forfra syntes jeg der står
64mph (lige under 964)på frontklappen, det er 100km/t også er det ikke
sær den bliver så smadret det ville enhver anden bil i den klasse også.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-08-07 12:57

On 9 Aug., 13:38, Martin Vollert <"Mit fornavn"@ertele.invalid> wrote:

> [...]
> 64mph (lige under 964)på frontklappen, det er 100km/t også er det ikke
> sær den bliver så smadret det ville enhver anden bil i den klasse også.

Jeg tror det er en standard EuroNCap test med 64 km/t:
Se her:
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx

Og den kinesiske er ringere end gennemsnittet.

Her er et par andre som klarer sig langt bedre:
Opel/Vauxhall Corsa (2002)
http://www.youtube.com/watch?v=AeEWY67iAgs

Seat Ibiza 1.4 Stella (2000)
http://www.youtube.com/watch?v=eMhyv3_6_E0

Renault Megane II 1.6 16v (2002)
http://www.youtube.com/watch?v=carCgLyJpto

Toyota Corolla Verso 1.8 (2004)
http://www.youtube.com/watch?v=GwESbJJyzD4

Og de bliver ved og ved og ved.
Kinesiske biler er mere et befolkningsreguleringsinstrument end et
transportmiddel.

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-08-07 14:46

Christian B. Andresen skrev:

> Jeg tror det er en standard EuroNCap test med 64 km/t:

Ok det kan da også være der står km/t i stedet for mph det passer bedre,
men så er den godt nok slem.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-08-07 13:23

Peter Brandt Jørgensen wrote:
> Døm selv:
>
> http://youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

Er airbag fraværende eller bare defekt i den model?

Fra : ShutEye

Dato : 09-08-07 13:27

Shit! Den bliver bare ved med at krølle og krølle og ...

> Er airbag fraværende eller bare defekt i den model?

Bliver eftermonteret.
Skal først stjæles fra en europæisk bil :)

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 09-08-07 13:48

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Shit! Den bliver bare ved med at krølle og krølle og ...

> Bliver eftermonteret.
> Skal først stjæles fra en europæisk bil :)

Ellers kan man vel købe et par puder i IKEA

Martin /Helsingør

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-08-07 15:21

On Thu, 9 Aug 2007 14:48:16 +0200 "Martin /Helsingør"
<mailme.nospam@gmail.com> sent the following smoke signals:

>Ellers kan man vel købe et par puder i IKEA

Eller have hende her siddende på skødet med fronten mod én...
http://www.nadine-j.de/miosbion.html

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : ShutEye

Dato : 09-08-07 21:55

> Eller have hende her siddende på skødet med fronten mod én...
> http://www.nadine-j.de/miosbion.html

Haha lol!
Ja så er man sikker på ikke at komme til skade ved et sammenstød, man er
kvalt inden bilen er startet :þ
(En lykkelig død ville flere sikkert mene :)

Fra : Leo Havmøller

Dato : 09-08-07 14:57

> Er airbag fraværende eller bare defekt i den model?

Nej, den er manuel, dvs. du sidder med en ballon i munden, og så puster du
den selv op når du får rattet i maven.

Leo Havmøller