Married With Children - Complete?
Fra : Nicolai

Dato : 09-08-07 23:23

http://www.dvdigniter.com/movie/comedy/Married_With_Children.html

Er ovenstående mon fake? Eller kan nogen henvise til en forhandler i DK?

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-08-07 23:51

On Fri, 10 Aug 2007 00:23:28 +0200, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> http://www.dvdigniter.com/movie/comedy/Married_With_Children.html
>
>Er ovenstående mon fake? Eller kan nogen henvise til en forhandler i DK?

Der er ihvertfald en ting der springer i øjnene og det er "Region
Code: 0"
Det er meget sjældent at udgivelser bliver udgiver som Region 0 og
slet ikke TV-serier. Men det sker dog. Så umiddelbart ville jeg holde
mig langt væk fra den udgivelse, som sikkert er noget hjemmefusk

Fra : Per Hansen

Dato : 10-08-07 01:02

Lars Christensen <lars@snot.invalid> mentioned this

> Der er ihvertfald en ting der springer i øjnene og det er "Region
> Code: 0"

Nå, jeg troede det var at alt hvad de sælger på den site leveres på DVD-R.

--
Per Hansen

Fra : Optimus Prime

Dato : 10-08-07 07:48

Lars Christensen skrev:
> Der er ihvertfald en ting der springer i øjnene og det er "Region
> Code: 0"

ja og mere:
"Product Packaging: Standard DVD Cases with
Professional, Full Color Artwork"

Ved godt Disney i begyndelsen skrev "Full Color Artwork on disc" under
special features... meeeen alligevel - har aldrig set rigtige udgivelser
kommentere deres artwork som professionel

"DVD Format: Format-Free DVD-R (Plays in both
PAL and NTSC DVD players)"

DVD-R lugter meget grimt af pirateri... nogen firmaer udgiver på dette
format af hensyn til prisen; men det er typisk public Domain titler
eller ekstremt "smalle" titler, som det ganske enkelt ikke kan betale
sig at få trykt = ikke omtalte serie

Og "format-free" er noget vrøvl - er det i DVD format, så er det enten
NTSC eller PAL format... Alternativt så er det noget avi eller
tilsvarende; men det har så ikke noget med DVD at gøre (kan dog være et
såkaldt DVD-rip, men det eneste den betegnelse har til fælles med
DVD-formatet, er at det er kopieret derfra...

En anden rigtig god indikation kunne være at de officielle R1 udgivelser
først kommer med sæson 7 den 18. september i år - og de 7 sæsonner
tilsammen fylder 20 disc - mod 20 for alle 11 sæsonner på den udgivelse
der linkes til af OP

Kort sagt det er en "fake" udgivelse, som højest sandsynligt er overført
fra videobånd eller lignende kilde = ikke pengene værd

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-07 16:46

> [...]
> først kommer med sæson 7 den 18. september i år - og de 7 sæsonner
> tilsammen fylder 20 disc - mod 20 for alle 11 sæsonner på den udgivelse

Tak for info. Utroligt de ikke har udgivet alle sæsoner før seriens fans
uddør...

> Kort sagt det er en "fake" udgivelse, som højest sandsynligt er overført
> fra videobånd eller lignende kilde = ikke pengene værd

Tak for info

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-08-07 00:49

Nicolai wrote:

> [...]

De 20 officielle disce er formentlig dual-layer 8.5GB, mens DVD-R
"pirateriet" garanteret er single-layer med 4.7GB.

Fra : Koeffe

Dato : 11-08-07 08:14

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

| Tak for info. Utroligt de ikke har udgivet alle sæsoner
før seriens fans
| uddør...

Præcis! Jeg har også mine sprintersko stående klar, så jeg
kan komme hurtigt ned i en filmbutik og købe dem, hvis de
bliver udgivet. Jeg har også engang haft skrevet til Fox
(eller vhem det nu er der står bag), om ikke de kunne udgive
dem. Kan ikke huske om det var før de begyndte at udgive dem
på R1, eller om jeg skrev for at få dem ud på R2.

Se forresten et skoleprojekt jeg lavede for nogle år siden -
en fanside om MWC -
http://www.martinkofod.dk/mwc/index2.html - Er den ikke
meget hyggelig? :cD

--
Koeffe

Fra : Rene Madsen

Dato : 11-08-07 08:36

Hej

så vidt jeg kan se udkommer sæson 1 d. 27 august

Hilsen

Rene

Fra : Koeffe

Dato : 11-08-07 08:48

"Rene Madsen" <asian-movies@asian-movies.dk> skrev i en
meddelelse

| Hej
|
| så vidt jeg kan se udkommer sæson 1 d. 27 august

??!! - Har du en kilde?!!

-- Koeffe

Fra : Rene Madsen

Dato : 11-08-07 09:44

yeps

http://www.sgolds.co.uk/gld/servlet/eboserver?svcname=e11h013&usrurl=&art_key=CDRP1596

Jeg ved ikke om der er danske undertekster

Fra : Nicolai

Dato : 12-08-07 17:14

> Se forresten et skoleprojekt jeg lavede for nogle år siden -
> en fanside om MWC -
> http://www.martinkofod.dk/mwc/index2.html - Er den ikke
> meget hyggelig? :cD

Hehe velkommen i klubben!