Brev til Cuba Gooding Jr. Fra Sid Ganis...
Fra : Thomas

Dato : 09-08-07 21:17

Jeg har fundet dette brev på nettet :

http://www.pajiba.com/daddy-day-camp.htm

Brevet er underskrevet Sid Ganis, som bærer titlen :
"President of the Academy of Motion Picture Ants and Sciences"

Nu skal man vel jo ikke tro på alt man læser på nettet -
Og jeg har meget svært ved at tro dette kan være ægte - Slet ikke
når det er skrevet af en mand der står bag film som Deuce Bigalow,
Big Daddy og Mr. Deeds...

Men prøv læs brevet, og skriv gerne jeres kommentarer...

Det MÅ da være en joke...

Mvh. Thomas

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 10-08-07 13:19

On Thu, 9 Aug 2007 22:16:53 +0200, "Thomas"
<thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

> [...]
>Big Daddy og Mr. Deeds...
>
>Men prøv læs brevet, og skriv gerne jeres kommentarer...

Ja, mon ikke?
De skriver, at det er første gang de tager en Oscar tilbage. Men få
linier længere nede står der, at de ikke har været blide over for
andre der ikke godvilligt har returneret deres Oscar.

<citat>
We here at the Academy — which is made up of a group of your peers,
mind you — have unanimously voted to take such a drastic measure for
the first time in our history. We are taking back the Oscar, Mr.
Gooding. We ask that you return it at your soonest convenience. It
would behoove you, also, to comply with our demands. We have not been
kind to those who have not.
</citat>

De modsiger sig selv (så vidt jeg kan se).

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-07 13:33

Martin Mose Larsen wrote:

> [...]
> kind to those who have not.
> </citat>
>
> De modsiger sig selv (så vidt jeg kan se).

Mener I da seriøst I kan være i tvivl?

Fra : Martin T.

Dato : 10-08-07 18:35

"Martin Mose Larsen" <mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk> wrote in message

> [...]
> kind to those who have not.
> </citat>
>
> De modsiger sig selv (så vidt jeg kan se).

Nej ikke helt.. de skriver jo bare at de ikke har været venlige mod andre
der ikke har efterkommet deres ønsker.. Hvilke ønsker det måtte være står
der så ikke noget om.

Mvh
Martin T.

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-07 19:55

In article <l3lob3lcccj83dvvgajo9gd0h9nvpochhb@4ax.com>,
mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk says...

> [...]
> We here at the Academy ? which is made up of a group of your peers,
> mind you ? have unanimously voted to take such a drastic measure for

Der er mere end 5000 medlemmer - dem gider de nok ikke lige hive ind for
at stemme om sådan noget *g*

Men måske kunne de, for siden 1950 har folk skulle acceptere at hverken
den som modtager statuetten eller evt arvinger må sælger den til nogen
UDEN først at tilbyde den for 1 dollar til akademiet.

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-07 19:50

In article <46bb7638$0$92947$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
thomas.elbo@REMOVEmail.dk says...
> Jeg har fundet dette brev på nettet :
>
> http://www.pajiba.com/daddy-day-camp.htm
>
> Brevet er underskrevet Sid Ganis, som bærer titlen :
> "President of the Academy of Motion Picture Ants and Sciences"

Sid Ganis der den lille gnom som hver år (sammen med en starlet)
præsentere årets nominerede til Oscaren.

> [...]
> Big Daddy og Mr. Deeds...
>
> Men prøv læs brevet, og skriv gerne jeres kommentarer...

Ja, det er nok nærmere en anmeldelse af filmen.