PCI lednigsdiagram- hvor?
Fra : ERLO

Dato : 09-08-07 17:51

Hej
Er der nogen som kan hjælpe mig med et ledningsdiagram til en CPI Oliver
eller en adresse til dette på nettet ?

Den har været ud at køre i heftigt regnvejr (vandet væltede ud af
tændhætten m.m.) og nu er der bare ikke skyggen af gnist mere.

Importfirmaet fralægger sig ethvert ansvar fordi den ikke havde været
til 1000 km servicet - har nu kørt 1500 km.

Gode konstruktive råd søges.

Mvh. ERLO

Fra : Henning Lund

Dato : 09-08-07 21:09

ERLO tastede:
> [...]
>
> Importfirmaet fralægger sig ethvert ansvar fordi den ikke havde
> været
> til 1000 km servicet - har nu kørt 1500 km.

Start fra en ende af fra tændrørshætten og tilbage til
tændspolen, stikkene på tændspolen kan også være en mulighed,
hvis du har trykluft, så afmonter ledningerne og blæs dem tøre
for vand og saml dem igen og se om det skulle løse problemet.
Prøv evt. et nyt tændrør.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Stig Brun

Dato : 09-08-07 22:03

"ERLO"

CPI Oliver

> Den har været ud at køre i heftigt regnvejr (vandet væltede ud af
> tændhætten m.m.) og nu er der bare ikke skyggen af gnist mere.

Der er måske gået vand i mere end hætten, kortslutning plejer ikke at aflive
en tændspole, men ellers er den da til at købe sig ud af:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1156304832&n=1681976586&pn=1681976916

Se efter om elektronikboksen er monteret med stikbenene nedad, ellers kan
der måske være vand i den også.

> Importfirmaet fralægger sig ethvert ansvar fordi den ikke havde været til
> 1000 km servicet - har nu kørt 1500 km.

Ja, de er sgu sø´e...

Per