Økonomiske byggemeterialer?
Fra : peter

Dato : 09-08-07 19:15

Er der nogle byggeingeniører, entreprenører, arkitekter eller andet
godtfolk her, som ved noget om byggeomkostninger? Hvilke materialer er
billigst til et mindre parcelhus? Heri indgår
vedligeholdelsesomkostningerne og den forventede levetid
F.eks.
Fibercement til tag og facade
Betonelementer til facade og fibercement til taget
Rockpanel til facaden og fibercement til taget

Kan man få betonelementer til taget?
Nogle, der kender nogle gode links ang. dette emne?

Mvh og på forhånd tak for svaret!

Fra : Martin Bak

Dato : 10-08-07 08:14

"peter" <peter900000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

-----------------

www.sbi.dk er der beskrivelser af totaløkonomi for forskellige
konstruktionsløsninger, ihvertfald for tagkonstruktionens vedkommende. Om
der også er for andre bygningsdele ved jeg ikke, men det skulle undre mig
hvis ikke.

Martin

Fra : peter

Dato : 10-08-07 13:29

On 10 Aug., 09:14, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:
> [...]
> der også er for andre bygningsdele ved jeg ikke, men det skulle undre mig

Tak for svaret! Jeg har prøvet at finde noget, men jeg kan ikke finde
det. Kunne du sende et mere præcist link her i gruppen?
Mvh og på forhånd tak!