Søredning / haveri
Fra : Jan Birk

Dato : 09-08-07 14:53

Er der nogen som har erfaring med disse:

http://www.ssrs.se/

Eller andre tilsvarende tjenester?

Selvom vi passer/nusser og plejer RIBen, er jeg altid lidt nervøs på de
lange ture ud i Østersøen eller Kattegat Der er sku' langt at ro

Pft

/Jan

Fra : Henrik Jensen

Dato : 09-08-07 15:00

Hej Jan,

Jeg har været medlem i 3 år. De har nu fået en dansk afdeling, www.dsrs.net
og man har desuden "dækning" i Norge. Se de pågældende hjemmesider for
det nøjagtige sejlladsområde.

Det koster 550,-/år, jeg kan varmt anbefale det.

Så skal I måske også lige få en stationær VHF, med den håndholdte kan
det være lige meget.

Mvh.
Henrik

Fra : Jan Birk

Dato : 09-08-07 21:34

Hej Henrik,

> Så skal I måske også lige få en stationær VHF, med den håndholdte kan
> det være lige meget.

Det har du ret i. Men desværre har de stationære VHFer på vores lille
båd en hvis evne til at forsvinde.. Men vi må nok prøve igen.

Jeg er varm på konceptet og tror at vi prøver det.

Tak

Jan

Fra : anders

Dato : 03-09-07 10:22

On 9 Aug., 16:00, Henrik Jensen <henrik_h_jen...@hotmail.com> wrote:
Hejsa,

Vi går også og overvejer et medlemsskab, men jeg er lidt i tvivl om
opgavefordelingen ml. SOK og DSRS.
Hvem ringer man til og beder om assistance når båden bryder ned på en
dykkertur?
Troede faktisk SOK var fuldt ud dækkende...

mvh
Anders