X1950XT
Fra : Kristian

Dato : 09-08-07 13:59

Vil gerne købe dette kort.......men vil gerne vide hvad en "begrænset
version" betyder ?

Regner med at jeg får en god "performance" for pengene.........eller er der
andre kort i samme prisklasse , der er bedre?

Kristian

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-08-07 15:19

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> wrote in
message news:46bb0f82$0$69197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Regner med at jeg får en god "performance" for pengene.........eller er
> der andre kort i samme prisklasse , der er bedre?

Det har vist været oppe før, og det var hvis noget med at der manglede noget
i kassen. (spil eller lignede). Jeg var selv inde på at forhandlere havde
lavet en dårlig oversættelse fra Limited edition, som normalt betyder at der
kun udkommer et begrænset antal af en bestemt model.

Men hvis du vil være helt sikker, så kontakt forhandleren.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-08-07 15:21

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
> [...]
> betyder at der kun udkommer et begrænset antal af en bestemt model.
>
> Men hvis du vil være helt sikker, så kontakt forhandleren.

Eller søg tilbage i gamle indlæg med google.

Bjarne K.