Isknuser
Fra : -V-

Dato : 08-08-07 18:50

Jeg leder efter en isknuser til min kærestes fødselsdag på mandag.

HWL har tilsyneladende ikke en, Metro og Magasin har måske, Butik Pors
ligeså, men er der en kyndig læser, som med sikkerhed ved, hvor sådan
én kan købes?

PFT,

-V-

Fra : Niels

Dato : 08-08-07 20:11

On 8 Aug., 19:50, -V- <valdem...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> HWL har tilsyneladende ikke en, Metro og Magasin har måske, Butik Pors
> ligeså, men er der en kyndig læser, som med sikkerhed ved, hvor sådan

Har du hørt om Google?

En søgning på ordet isknuser giver over 7000 hits.

Her er det øverste:
http://bar-shoppen.dk/product_info.php?products_id=135&osCsid=6a6d601ecce21537f8e6a19d0eb82d78

--
Niels

Fra : -V-

Dato : 09-08-07 09:47

On 8 Aug., 21:11, Niels <nbo...@gmail.com> wrote:

> Har du hørt om Google?
>
> En søgning på ordet isknuser giver over 7000 hits.
>
> Her er det øverste:http://bar-shoppen.dk/product_info.php?products_id=135&osCsid=6a6d601...

Pointen er at det pga forskellige omstændigheder skal være en rigtig
butik, men ellers tak for det fine svar.

Jeg har efter ½ times rundringning nu endelig fundet en butik, som
måske har én. Afsløres, når den er i hus....

-V-

Fra : -V-

Dato : 10-08-07 08:21

On 9 Aug., 10:46, -V- <valdem...@gmail.com> wrote:
> Jeg har efter ½ times rundringning nu endelig fundet en butik, som
> måske har én. Afsløres, når den er i hus....

Kunst & Køkkentøj havde den hjemme til den nette pris af en plovmand.

-V-

Fra : padre

Dato : 10-08-07 15:37

>Kunst & Køkkentøj havde den hjemme til den nette pris af en plovmand.

Man går sjældent forgæves i den forretning

--
padre
"Don't you know there ain't no Devil