Søger skum-lænestol, der kan foldes ud til~
Fra : marianne

Dato : 08-08-07 22:19

hej

jeg søger en lænestolstype, som var meget almindelig på ungpigeværelser for
godt 20 år siden. Det var store, firkantede skumgummipuder, syet sammen i
kanten på en måde, så 3 hynder kunne slåes ud til en gæsteseng. Stolens
ryglæn udgjorde typisk hovedpuden.

I stol-tilstand kunne hynderne være holdt sammen af et rør-stativ.

Findes en sådan stol - eller lignende - stadig?

mvh
marianne

Fra : MetroHenrik

Dato : 09-08-07 06:55

"marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I stol-tilstand kunne hynderne være holdt sammen af et rør-stativ.
>
> Findes en sådan stol - eller lignende - stadig?

Både Jysk, og Fakta og netto havde dem for nogle uger siden.
Prøv i Jysk.

Henrik

Fra : marianne

Dato : 09-08-07 20:50

> Både Jysk, og Fakta og netto havde dem for nogle uger siden.
> Prøv i Jysk.
>
> Henrik

Desværre. Jysk har ikke noget, der ligner. Jeg må søge videre.

mvh
marianne

Fra : Max

Dato : 09-08-07 15:56

Hej marianne

> Findes en sådan stol - eller lignende - stadig?

Min søn har en der er købt i Ikea.

--
Mvh Max

Fra : marianne

Dato : 09-08-07 23:25

> Min søn har en der er købt i Ikea.
>
> --
> Mvh Max

Ja - de har haft dem. Men der er flere år siden.

mvh
marianne

Fra : Max

Dato : 10-08-07 06:52

Hej marianne

> Ja - de har haft dem. Men der er flere år siden.

Ok, kunne være man skulle spørge sønnen om den
skulle skift ejer.

--
Mvh Max

Fra : .J.S...