Diodepærer - hvor?
Fra : Preben Andersen

Dato : 08-08-07 11:44

Jeg skal bruge en del diodepærer af typen MR 16/ GU 5.3 og MR 11 /GU
4.0. Er der nogen der ved, hvor de kan købes til rimelige priser?
Jeg har fundet nogle på www.dioder.dk, MR 16 eller MR 11, 20 stk kr.
980,-. Ser det fornuftigt ud?
--
Venlig hilsen
Preben

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 10-08-07 18:32

Preben Andersen wrote:
> Jeg skal bruge en del diodepærer af typen MR 16/ GU 5.3 og MR 11 /GU
> 4.0. Er der nogen der ved, hvor de kan købes til rimelige priser?
> [...]

Hvis jeg kunne svare gjorde jeg det, men må indrømme at du nok er bedre
hjulpet ved at spørge sagkundskaben i dk.teknik.elektronik og
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej.

/Lars