parfume priser på grand canaria (syd øen)
Fra : Anders Schou

Dato : 08-07-01 10:32

hej er der nogen der ved om det er billigst at købe parfumer på grand
Canaria eller i flyet på vej derned??
vi taler her om de mest kendte mærker. vi skal ned på syd enden af øen
nærmere bestemt Maspalomas.
MVH
Anders

Fra : Ole

Dato : 08-07-01 21:53

"Anders Schou" <hackerduck@popx.dk> skrev i en meddelelse news:3b4828de$0$280$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hej er der nogen der ved om det er billigst at købe parfumer på grand
> Canaria eller i flyet på vej derned??
> vi taler her om de mest kendte mærker. vi skal ned på syd enden af øen
> nærmere bestemt Maspalomas.
På Grand Canaria skal der pruttes om alt også parfume !
Og er varen så ægte eller en kopi ?
Jeg ville bestille parfume til levering i flyet på vej hjem til DK

Fra : Jetpool

Dato : 09-07-01 18:48

Hej
Jeg ville købe min parfume på øen, da den er billigere end i flyveren, men
du skal se dig godt for, for priserne variere fra forretning til forretning,
og i de parfume forretninger jeg har været i dernede, skulle man ikke prutte
om prisen, men du kunne jo prøve, jeg har været på sydspidsen flere gange,
sidste gang købte jeg parfume med hjem, som jeg købte på øen Maspalomas er
bygget sammen med Playa del ingles, har boet begge steder.

Mvh.
Linda

Anders Schou <hackerduck@popx.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b4828de$0$280$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mogens

Dato : 09-07-01 20:56

Ja vil nu sige at det efterhånden er en narresut at købe såkaldt
toldfrit på Canarie-øerne. På Tenerife - og dermed antageligt også
Gran Canaria - har vi observeret at priserne det sidste par år er
blevet 100% ensrettet - og forhøjet. Så det samme produkt koster på
peseta eksakt det samme i samtlige forretninger på øen.

Mogens Lunde