Vil I med til Kullen på lørdag?
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 09-08-07 09:24

Hejsa

Jeg trænger sådan til at få noget vand under vingerne. Jeg vil gerne
med på denne tur med ESA i Roskilde:

"Lørdag kl 08,00 tager vi til Kullen. 3 dyk, grill (pølser,
kartoffelsalat, flute, mm), guide, pris 395,- + plus evt leje af
udstyr
I skal selv stå for transport og udgifter dertil (mon ikke der bliver
mulighed for at køre sammen!)"

Men den bliver aflyst hvis der ikke kommer flere tilmeldinger. Er der
nogle der kunne bruge en tur på lørdag?

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Henrik Manley

Dato : 09-08-07 09:45

>"Lørdag kl 08,00 tager vi til Kullen. 3 dyk, grill (pølser,
>kartoffelsalat, flute, mm), guide, pris 395,- + plus evt leje af
>udstyr

Er det ikke lidt dyrt for pølser og kartoffelsalat? Det ser jo ud til at det
er det eneste man får for pengene hvis man også selv skal stå for
transporten og leje af eventuelle ekstra flasker.

Ja undskyld jeg blander men jeg synes det er dyrt for de samme penge kan du
tage med dykkertaxaen til Anders Martin og Malene Slotø (lørdag) med afgang
fra Hundested, max. 24 meter og meget mere liv at kigge på.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk