Golf 4
Fra : Bjarne

Dato : 08-08-07 21:42

Min veninde har en Golf 4 1.6L, meget fin bil faktisk, men den har et
problem. Når den står i tomgang kører motoren op og ned i omdrejninger,
sådan mellem 600-900rpm... 1-2sek interval, det lyder umiddelbart ikke
specielt sundt, men ellers tror jeg såmænd motoren er fin, kørt under
100.000km og kører fint og tager gassen når den skal osv,..

Hun har for noget tid siden været til service med den hvor de tilsyneladende
ikke fiksede det, dersom jeg lige har hørt det igen for 5 minutter siden.

Findes der nogen fornuftige værksteder i KBH området som kan anbefales.

Og er der nogen bud på hvad det kan være?

mvh
Bjarne

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-07 21:45

Bjarne skriver:

> Og er der nogen bud på hvad det kan være?

Gasspjældspotentiometer.

Luftmassemåler.

Utæt pakning i luftsystemet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-08-07 05:20

Bjarne kom med følgende:
> [...]
>
> Findes der nogen fornuftige værksteder i KBH området som kan anbefales.
>
> Og er der nogen bud på hvad det kan være?

Jeg anbefaler altid Preben Auto på Marielundsvej 34 (??) i Herlev.
Ærlige, fast pris og jeg har ikke følt mig snydt.
Kai

Fra : Bjarne

Dato : 09-08-07 07:01

> Jeg anbefaler altid Preben Auto på Marielundsvej 34 (??) i Herlev.
> Ærlige, fast pris og jeg har ikke følt mig snydt.
> Kai

Den skal jeg sende videre, tak for det.

mvh
Bjarne