"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@850r.dk> skrev i meddelelsen
news:f9cm6p$1n75$1@newsbin.cybercity.dk...
>>> En 3 år gammel Citroen C3 skal have en undervognsbehandling. Nogen
>>> forskel på om man vælger Pava eller Tectyl? hvad er egentlig forskellen?
>>> preben
>>
>> Jeg valgte Dinitrol til min Golf III for 7 år siden. Den har ikke et gram
>> rust, udover der hvor den har fået stenslag. Undervognens Dinitrollag er
>> stadig helt intakt her 7 år efter og min mekaniker mener ikke det er
>> nødvendigt, at give den mere rustbehandling foreløbigt.
>>
>> "Nogle af Danmarks førende motorjournalister fra Morgenavisen
>> Jyllands-Posten
>> har stikprøvet de fem store danske rustbeskyttelsessystemer i praksis.
>> Resultaterne varierer fra dårligt til næsten perfekt. Den landsdækkende
>> kæde
>> af rustbeskyttelsescentre, Dinitrol, blev en klar vinder af testen. "
>>
http://www.dinitrol.dk/
>
> Bemærk det var 5 biler der blev testet på fem forskellige centre, hvoraf
> det ene var dinitrol som var bedst.
> Det betyder ikke alle Dinitrol centre er gode.
>
> Mvh Niels
>
Dinitrol bliver testet af Teknologisk Institut, som udtager tilfældige biler
og undersøger arbejdet. Hvis et center gentagne gange laver dårligt arbejde
får de næppe lov til at blive i Dinitrol men bliver degraderet til
Pavaforhandler
I og med de er under kontrol hele tiden giver det en vis sikkerhed for en
ensartet kvalitet.
Jeg bruger Dinitrol og har set en krakeleret Pava bund på en tidligere bil
jeg havde der fik en Pavabehandling medens den tidligere ejer havde bilen.
Mvh
Thomas