Company og heroes: Opposing fronts
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 06-08-07 21:06

Hej..

Først vil jeg gerne høre om COH: Opposing Fronts er en add-on til det
geniale Company of heroes eller det er et selvstændigt spil, hvor man
ikke nødvendigvis behøver at have den gamle version?

Det nye Opposing Fronts skulle eftersigende understøtte det nye drictx
10. Er det korrekt?
I tilfælde af at spillet kun understøtter dette, er det så ikke muligt
at spille spillet, når jeg kun har directx 9.0c til mit Geforce 7950 GT
520 mb? Jeg bruger samtidig Windows XP service pack 2.

På forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 22:39

Peder Hanghøj wrote:
> [...]
> at spille spillet, når jeg kun har directx 9.0c til mit Geforce 7950 GT
> 520 mb? Jeg bruger samtidig Windows XP service pack 2.

Det er en Stand-Alone Expansion.