Dagens år 1966
Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 07-08-07 07:46

hej.
Tak for stafetten

Beatles med deres bedste nemlig Revolver
her
http://www.youtube.com/watch?v=boc7rnhkLAk

Donovan med Sunshine Superman

http://www.youtube.com/watch?v=hTuPbJLqFKI

Og en million andre, dem må I så selv hitte
God jagt
/VH
Carsten

Fra : Broegger

Dato : 07-08-07 13:33

Eurovision Song Contest blev vundet af Østrigske Udo Jürgens.
http://www.youtube.com/watch?v=HIr93d67pcc

Det danske indslag var Ulla Pia
http://www.youtube.com/watch?v=oO0mPhoNxSE

Walker Brothers hittede med The sun aint gonna shine anymore
http://www.youtube.com/watch?v=YJ8XLglx8HQ

Dusty Springfield hittede stort med You dont have to say you love me.
http://www.youtube.com/watch?v=6N6L7xwEj28

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 14:11

On Tue, 7 Aug 2007 08:46:00 +0200, "Carsten Dettmaring"
<dettmaring@fjerndettemail.dk> wrote:

>Og en million andre, dem må I så selv hitte
>God jagt

Jamen, så vil jeg lægge ud med et monsterhit i 1966, nemlig Mama's &
Papa's med "Monday Monday":
http://youtube.com/watch?v=H7KrlDZ5Hkw

Når vi nu er i gang, så lad os tage "California Dreaming" med fra
samme år:
http://youtube.com/watch?v=fYWCvLVLM08

Så var der jo også Lovin' Spoonful med "Summmer in the city":
http://youtube.com/watch?v=91uLJ00B1h4

I 1966 havde Percy Sledge et stort hit med den sang, der senere er
blevet sjæleren over alle sjælere, nemlig "When a man loves a woman":
http://youtube.com/watch?v=-cK42IByqnE

Sidst men ikke mindst, var der top-aktuelle Rolling Stones med "Paint
It Black":
http://youtube.com/watch?v=-j4XSAX7bWg

Enjoy
/Alex

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-08-07 16:19

Alex Linaa skrev:

> I 1966 havde Percy Sledge et stort hit med den sang, der
> senere er blevet sjæleren over alle sjælere, nemlig "When
> a man loves a woman":
> http://youtube.com/watch?v=-cK42IByqnE

Øv. Den ville jeg også have nævnt, men kom for sent hjem fra
cykelturen i skoven. Ja, det er en fed sjæler. Jeg kommer lige
i tanke om en anden pop-sjæler, vi ikke fik nævnt i 1972-tråden:
Peter Skellerns "You're a Lady", så jeg springer lige tilbage i
den tråd og tilføjer den dér.

Fra 1966 er der en lp fra orkesterlederen Ron Goodwin. Den
hedder "Adventure", og jeg købte den den gang udelukkende
på grund af nummeret "Miss Marple's Theme".
Her er nummeret i en version med nogle "mærkelige" tilføjelser:
http://www.youtube.com/watch?v=3D3tvNJMqmo

--
Herluf :·)

Fra : Michael Lund

Dato : 07-08-07 18:53

1966 var året hvor familien Sinatra hittede på flere fronter.

Nancy Sinatra - These boots are made for walking
http://www.youtube.com/watch?v=X9_6onb5sy4

Frank Sinatra - Strangers in the night
http://www.youtube.com/watch?v=LAEQzVv_Itc

Og Monkees hærgede på fjernsyns-apparaterne

Monkees - I'm a believer http://www.youtube.com/watch?v=Ji_ubelO0Ow

Monkees - Last train to Clarksville
http://www.youtube.com/watch?v=1ISEV3evXwc

Mic