erfaringer med mukka express
Fra : Ole Stigaard

Dato : 06-08-07 22:50

Hej,

har længe drømt om at få en koplettet mukka-express og har nu endelig
ønsket mig en i fødselsdagsgave. Min kære fader vil gerne opfylde mit
ønske, men da han spurgte i en butik, som burde have den slags, fik han at
vide, at de ikke førte den længere, da den altid koger over, både den til
komfuret og den elektriske. Er det virkelig rigtig eller kan tyskerne bare
ikke finde ud af at håndtere sådan en kande??? Håber der er nogen, som vil
fortælle om deres erfaringer med mukkaen.

på forhånd tak,
Christina

Fra : Jonas Kofod

Dato : 06-08-07 23:33

Ole Stigaard skrev:

> [...]
> tyskerne bare ikke finde ud af at håndtere sådan en kande??? Håber der
> er nogen, som vil fortælle om deres erfaringer med mukkaen.

Mine erfaringer er gode. Den kan da godt skumme over. Men så er det jo
heller ikke værre. Og en klog kunne jo nok få den idé at man næste gang
ville have fordel ved at bruge lidt mindre mælk.
Det er osse min erfaring at når dette produkt bliver vendt i gruppen
kommer der flere positive tilkendegivelser.
Jeg husker at min blev købt omtrent samtidigt med Erling(?) der osse er
glad for den. Vi fandt ud af at det var langt billigst at købe den
direkte ved Bialetti.