Pisserenden
Fra : Sonnich Jensen

Dato : 07-08-07 09:16

Jeg søger den rigtige title til denne film.

Den om handler en mand, hvis far dør, og en af de ting han gør i
filmen, et at tage sin døde far med på motorcykel til København til
Pisserenden. Filmen fokusere på den opløste familie, hans bror som bor
i en campingvogn, og faderens konstante omtale af Pisserenden.

Hvad var det lige for en film?

MVH
Sonnich

Fra : H. Bojer

Dato : 07-08-07 09:27

Sonnich Jensen wrote:

> [...]
> Pisserenden. Filmen fokusere på den opløste familie, hans bror som bor
> i en campingvogn, og faderens konstante omtale af Pisserenden.

Manden bag døren
http://www.imdb.com/title/tt0366750/
--
Ingen signatur her!

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 13:14

In news:1186474541.379697.324600@l70g2000hse.googlegroups.com,
Sonnich Jensen <sonnich.jensen@jotautomation.com> typed:
> [...]
> Pisserenden. Filmen fokusere på den opløste familie, hans bror som
> bor i en campingvogn, og faderens konstante omtale af Pisserenden.

Det er "Manden bag døren".

http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=12400&gclid=CNn5l5uv440CFSHqXgodZmFBvw

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 13:45

Sonnich Jensen wrote:
> [...]
> Pisserenden. Filmen fokusere på den opløste familie, hans bror som bor
> i en campingvogn, og faderens konstante omtale af Pisserenden.

Hvad er Pisserenden?

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 13:55

> Hvad er Pisserenden?

I "Manden Bag Døren" er det den afdøde fars kælenavn til hans kones
kønsorgan.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 14:05

In news:46b86b18$0$79199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <......> typed:

> I "Manden Bag Døren" er det den afdøde fars kælenavn til hans
> kones
> kønsorgan.

Og i København er det:

http://www.aok.dk/profile/30212

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 13-08-07 09:11

Tove Krieger wrote:

> Og i København er det:
>
> http://www.aok.dk/profile/30212

Sjovt, det er da ellers kun Larsbjørnsstræde, der har heddet
Pisserenden. Nu prøver områdets beboere åbenbart at markedsføre hele
kvarteret under navnet.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang