Rosewell ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-08-07 01:45

ja jeg ved ikke lige hvordan det staves - men er der nogen der har set den ?
er den go ? jeg har session 1 et _ eller _andet sted og jeg mangler en ny
serie at begynde på har lige fået alle Buffy og Angel - men jeg gider dem
ikke rigtigt lige nu
Nå men ind til jeg høre nærmer om roswell så har jeg session 1 af invasion -
er lidt spændt på hvad det er for r noget ham fra prioson break ( ham der
jager dem ) er med så den kan ikke være helt billig er lidt spændt på om den
vil gå x file i bedene + et eller andet man har set før

Mv.
Bo

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Hagar

Dato : 07-08-07 02:56

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ( ham der jager dem ) er med så den kan ikke være helt billig er lidt
> spændt på om den vil gå x file i bedene + et eller andet man har set før

Jeg kender ikke til serien, men der er da en serie der hedder det du skriver
http://www.imdb.com/title/tt0201391/

Hagar

Fra : Chokmah

Dato : 07-08-07 15:48

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke til serien, men der er da en serie der hedder det du
> skriver http://www.imdb.com/title/tt0201391/

takker vil se på den

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 17:27

In news:010f9c98$0$17830$c3e8da3@news.astraweb.com,
Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> [...]
> prioson break ( ham der jager dem ) er med så den kan ikke være
> helt billig er lidt spændt på om den vil gå x file i bedene + et

Den gik på et tidspunkt på TV2 om søndagen (vist nok eftermiddag).
Jeg så enkelte afsnit og synes den er ret god, men det er nok mest
en ungdomsserie.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : iSteen

Dato : 09-08-07 18:19

On 7 Aug., 18:27, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Den gik på et tidspunkt på TV2 om søndagen (vist nok eftermiddag).
> Jeg så enkelte afsnit og synes den er ret god, men det er nok mest
> en ungdomsserie.

Jeg så osse et par enkelte afsnit af serien. Omdrejningspunktet er det
berømte UFO-crash, og der sker mystiske ting i Roswell. Som Tove
skrev, så er det nok mest en serie for folk under de 20 år.