Twin Peaks sesson 2 som dvd forsigtig
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-07 23:11

jeg har lige fået den ind af døren jeg købte og betalte for session 2 men ak
der var kun halvdelen af afsnittene - jeg ved ikke om jeg har mangel læst
noget ved laser disken men det ku de da godt ha sagt jeg har set den ligge i
en hollandsk gruppe binær hvor alle 6 disk er kommet men ham fjoget der
havde postet dem havde sløjfet de danske under tekster ... ikke fordi jeg
har Twin Peaks som rip eller det har jeg nok men jeg køber dem som de kommer
til , men er det mig der er blind eller hvor er de sidste 3 disc ?

Nahh for helved ( 10 minutter efter )
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1168099090336866
jeg kunne ha fået de sidste 3 disk for 150 ekstra :(((

Nå her er de :
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1168099274343495

har lige bestilt dem ...det var da fans nå men hvis der er andre der vil
købe serien så kik jer lige for

Mv.
Bo M Mogensen

signatur på ALLE e-mails :