Gammel serie....
Fra : M. Nielsen

Dato : 06-08-07 20:35

Hejsa alle....

Jeg søger titlen på en gaaammel serie der kørte på dr1 da jeg var yngre,
jeg er forresten 24

Den handler om en familie dinosaurere der ligne meget en tidlig version
af The Simpsons møder The Flintstones, det var ikke en animeret serie
men en "dukke serie" med skuespillere i gummi dragter. De havde en lille
baby der var lyserød...

Jeg søger titlen og evt. et sted man kan købe den, er der nogen der kan
hjælpe mig med det?

Mvh.
Michael

Fra : Thomas

Dato : 06-08-07 20:52

"M. Nielsen" <michaelnielsen@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var lyserød...
>
> Jeg søger titlen og evt. et sted man kan købe den, er der nogen der kan

Serien hed såmænd bare 'Dinosaurs'...
Her kan du finde den på IMDB :
http://www.imdb.com/title/tt0101081/

Mig bekendt er den ikke udkommet på Region 2 DVD'er. Men Laserdisken
har alle 4 sæsoner til salg på Region 1.

Mvh. Thomas

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 06-08-07 22:14

"M. Nielsen" <michaelnielsen@phobia.dk> wrote:

> Den handler om en familie dinosaurere der ligne meget en tidlig
> version af The Simpsons møder The Flintstones

Som Thomas nævner, er det serien "Dinosaurs", du søger:

<http://en.wikipedia.org/wiki/Dinosaurs_%28TV_series%29>

AxelMusic.com har den til ganske fornuftige penge:

1. + 2. sæson:
<http://www.axelmusic.com/productDetails/786936698718>

3. + 4. sæson:
<http://www.axelmusic.com/productDetails/786936727425>

Et herligt, herligt gensyn!

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk
»Whatever my eulogy, my only regret is that I won't be alive

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-08-07 22:43

M. Nielsen skrev:

> Den handler om en familie dinosaurere der ligne meget en tidlig
> version af The Simpsons møder The Flintstones,

God beskrivelse. Det var nemlig et totalt plagiat af de to serier, hvilket
Simpsons-bagmændene også morer sig over på kommentarsporet til en af
dvd-udgivelserne.

--
Mvh. Peter

Fra : M. Nielsen

Dato : 07-08-07 22:23

Peter Bjerre Rosa skrev:

> God beskrivelse. Det var nemlig et totalt plagiat af de to serier,
> hvilket Simpsons-bagmændene også morer sig over på kommentarsporet til
> en af dvd-udgivelserne.

Haha hvor er i sreiøst seje, jeg har snakket med alle jeg kender og der
er ingen der kan huske den, det er såååå fedt at have jer i baghånden

Mange tak Peter, det er den fedeste serie jeg har set efter The
simpsons Jeg skal helt sikkert have de dvder

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-08-07 22:33

M. Nielsen skrev:

> Haha hvor er i sreiøst seje, jeg har snakket med alle jeg kender og
> der er ingen der kan huske den, det er såååå fedt at have jer i
> baghånden

Jeg var fuldstændig opslugt af "Dinosaurerne", da serien blev sendt på dansk
tv. Jeg tror slet ikke, at jeg havde hørt om Simpsons dengang i de tidligere
90'ere (selvom der godt nok var en fyr i min klasse, der gik rundt og sagde
"d'oh").

--
Mvh. Peter

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 07-08-07 22:46

On Tue, 7 Aug 2007 23:32:58 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<usenet@filmsvar.dk> wrote:

> [...]
>90'ere (selvom der godt nok var en fyr i min klasse, der gik rundt og sagde

Er det ikke også et udtryk de har fra Gøg og Gokke?

Jeg mener, at Gokke brugte det jævnligt.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : M. Nielsen

Dato : 07-08-07 22:47

Peter Bjerre Rosa skrev:

> [...]
> dansk tv. Jeg tror slet ikke, at jeg havde hørt om Simpsons dengang i de
> tidligere 90'ere (selvom der godt nok var en fyr i min klasse, der gik

Kan huske at jeg tilfældigt faldt over serien i fjernsynet, det samme
skete med Simpsons hehe.... fandt nogen klip på youtube, tooootalt
feeeedt