Pas nu på derude
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 06-08-07 20:59

Hej

Jeg arbejder med it og kommunikation til handicappede og havde idag besøg
af en ung mand, der havde forsøgt at skubbe bagerste sidedør over i den
forkerte side på en bil, heldigvis havde han alt sikkerhedsudstyr på og var
sluppet med at miste det meste af motorikken i armene.
Så pas nu på derude det kan alt for hurtigt gå galt!

Stef

Fra : JBH

Dato : 06-08-07 21:15

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var sluppet med at miste det meste af motorikken i armene.
> Så pas nu på derude det kan alt for hurtigt gå galt!

Tjaa, i eftermiddag, på vej fra arbejde passerede jeg en MC . Fører og en
(ca 12 årig knægt ?) Beklædning = T-shirt og korte bukser. (og
hjelme)......

mvh
JBH

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 06-08-07 21:21

> Tjaa, i eftermiddag, på vej fra arbejde passerede jeg en MC . Fører og
> en (ca 12 årig knægt ?) Beklædning = T-shirt og korte bukser. (og
> hjelme)......

De kan få en dag med mig på arbejde hvor vi har besøg af nogle af dem der er
kommet til skade i trafikken, så kan det være de tænker sig om næste gang.

Stef