Påfyldning af sprinklervæske på bagrudevas~
Fra : Peter eller Line

Dato : 07-08-07 21:11

Hejsa

Er enormt glad for min nye Citroen C3, men kan altså ikke finde ud af hvor
jeg smider sprinklervæske på bagrudevaskeren. Kører den på samme tank som
forrude vaskerne?

Og angående de syn der ny skal overholdes med en ny bil....er der noget der
taler imod at få dem udført i Tyskland, hvor det formentlig er meget
billigere?

Venlig hilsen
Peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-08-07 21:18

Peter eller Line skriver:

> Er enormt glad for min nye Citroen C3, men kan altså ikke finde ud af hvor
> jeg smider sprinklervæske på bagrudevaskeren. Kører den på samme tank som
> forrude vaskerne?

Sådan har det været i mine biler i de sidste mang år.....så det er det
nok også i din. Hvad siger instruktionsbogen?

> Og angående de syn der ny skal overholdes med en ny bil....er der noget der
> taler imod at få dem udført i Tyskland, hvor det formentlig er meget
> billigere?

Syn - Eftersyn mener du vel?
Det eneste der taler imod er afstanden - specielt, hvis du bor langt fra
grænsen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leo_Jensen

Dato : 07-08-07 21:32

On 7 Aug., 22:11, "Peter eller Line" <peterl...@mobilixnet.dk> wrote:
> [...]
>
> Og angående de syn der ny skal overholdes med en ny bil....er der noget der
> taler imod at få dem udført i Tyskland, hvor det formentlig er meget

Hvis instruktionsbogen ikke siger noget om det må beholderen være
fælles for/bag, og så må der jo være en defekt et sted.

Leo

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 07-08-07 23:17

Leo_Jensen <maigaard-jensen@stofanet.dk> skrev :

>og så må der jo være en defekt et sted.

har han da skrevet der ikke kom sprinklervædske på baggruden ?

--
Jan_stevns

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-08-07 00:12

Peter eller Line wrote:

> Og angående de syn der ny skal overholdes med en ny bil....er der noget der
> taler imod at få dem udført i Tyskland, hvor det formentlig er meget
> billigere?

Går ud fra at du mener serviceeftersyn..

Læs her
http://www.citronik.dk/jforum/posts/list/5076.page;jsessionid=ajEB1NyZ0BMg
og videre her http://www.autohaus-ruschinski.de/

Thore

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-08-07 00:40

Peter eller Line wrote:
> [...]
>
> Og angående de syn der ny skal overholdes med en ny bil....er der
> noget der taler imod at få dem udført i Tyskland, hvor det formentlig

Hej Peter!

Der er kun en tank til sprinklervæske på Citroen C3.
Den forsyner både for og bagrudesprinklere.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk