Q: Maks. fælg str. på Suzuki Swift og rude~
Fra : Klespe

Dato : 07-08-07 15:42

Hej.

Jeg vil høre om der er en, som kan fortælle mig hvilken maksimal str. fælg
og dæk, der kan sidde på en Suzuki Swift fra 07. Det er ikke hvad der må
sidde, men hvad der kan sidde på..
Samtidig er jeg på udkig efter den billigste montør af rudefilm.. Vest, midt
og nordjylland.

Mvh. Steen

Fra : John Sahl

Dato : 07-08-07 18:18

Jeg er ret sikker på at de ved det her: http://www.suzukiswift.dk/

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-08-07 08:31

Klespe wrote:
> [...]
> der må sidde, men hvad der kan sidde på..
> Samtidig er jeg på udkig efter den billigste montør af rudefilm.. Vest,

Glem det. THansen lyver når de siger at alt bliver sejere med alufælge.
Det eneste kørvel sådan en swift kan opstøve er alligevel hende den lidt
for fulde med stumpeblusen der hedder Randi - og dét behøver du ikke
alufælge til. Men jeg kan nu godt forstå at hendes tilstedeværelse i
bilen gerne må være lidt diskret..

--
vh
Torben

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-08-07 17:42

> [...]
> for fulde med stumpeblusen der hedder Randi - og dét behøver du ikke
> alufælge til. Men jeg kan nu godt forstå at hendes tilstedeværelse i bilen

LOOOOL