Larmende aircon-pumpe?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 06-08-07 10:56

Hej med jer,

Nu er aircon-pumpen / kompressoren (eller hvad det hedder) begyndt at brumme
en del udvendigt fra i min Touran, når jeg bruger aircon'en.
Jeg snakkede lige med en bekendt, som er autoelektriker og roder en del med
bl.a. aircon, og han gav udstryk for, at det lød som en ny pumpe, og at det
nok ikke bare var manglende væske eller lign.
Har nogen erfaring for, hvad der evt. kan være galt, og om jeg skal belade
mig på endnu en større reperation af min tyran, når han kommer med den
endelige dom på lørdag?

--
Jacob Christiansen
VW Touran 2.0 TDI

Fra : claus b. p.

Dato : 06-08-07 14:55

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Har nogen erfaring for, hvad der evt. kan være galt, og om jeg skal belade
> mig på endnu en større reperation af min tyran, når han kommer med den

Jeg har ikke hørt at det skulle ændre lyd at køre med for lidt gas. Så
kompressoren er nok ved at stå af.
Dog kunne det være en defekt ved remmen, der trækker den. Men det er nok for
meget at håbe på.

/Claus