nummerpladenumre ?
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-08-07 19:59

G'aften d'herrer og damer

Måske har jeg været lidt fraværende den senere tid - måske blot lidt
sløv, men fandt man nogen metode at komme videre i
nummerpladecirkus'et
--
Jan_stevns

Fra : Jan Vennike

Dato : 05-08-07 20:04

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske har jeg været lidt fraværende den senere tid - måske blot lidt
> sløv, men fandt man nogen metode at komme videre i

Var det ikke noget med at starte forfra og genbruge de numre der var blevet
afmeldt ??

/Jan

Fra : Jan Vennike

Dato : 05-08-07 20:06

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev i en meddelelse

> <jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Var det ikke noget med at starte forfra og genbruge de numre der var
> blevet afmeldt ??
>
> /Jan
For at svare mig selv:

http://www.skm.dk/presse/pressemeddelelser/skatteministeriets/4897.html

/Jan

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-08-07 20:14

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev :

>For at svare mig selv:

>http://www.skm.dk/presse/pressemeddelelser/skatteministeriets/4897.html

>/Jan

okidoki ;)

jeg havde kun kigget på fstyr.dk's sider (sådan overfladisk)

--
Jan_stevns

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-08-07 20:07

> Måske har jeg været lidt fraværende den senere tid - måske blot lidt
> sløv, men fandt man nogen metode at komme videre i
> nummerpladecirkus'et

Tænker du på når vi løber tør for bogstaver til alm. personbiler?

Mit bud er da nogle EU-plader. I så fald skal jeg ALDRIG ha' ny bil. Hvorfor
skulle man tvinges til at fise rundt med sådan propaganda på sine plader?
Hvad nu hvis man ikke støtter EU?

Troels

Fra : Joke

Dato : 05-08-07 20:33

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46b61fe5$0$7606$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> Hvorfor skulle man tvinges til at fise rundt med sådan propaganda på sine
> plader? Hvad nu hvis man ikke støtter EU?

Alle støtter vel eu sålænge man bor i et eu land i hvertfald økonomisk.

og uanset hvad kan vi jo enten vænne os til det eller flytte uden for eu

hilsen

Johnny

Fra : JL

Dato : 05-08-07 23:39

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> wrote in message

> [...]
> Hvorfor skulle man tvinges til at fise rundt med sådan propaganda på sine
> plader? Hvad nu hvis man ikke støtter EU?

Man kan vælge EU-nummerplader fra hvis man ønsker det.

Fra : BJ

Dato : 05-08-07 23:42

"JL" <invalid@invalid.dk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man kan vælge EU-nummerplader fra hvis man ønsker det.

Længe leve det danske vægelsind...

mvh
Bjørn J.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-08-07 23:50

>Mit bud er da nogle EU-plader. I så fald skal jeg ALDRIG ha' ny bil. Hvorfor
>skulle man tvinges til at fise rundt med sådan propaganda på sine plader?
>Hvad nu hvis man ikke støtter EU?

Støtte eller ej - DK er medlem af EU så vi bliver hverken mere eller
mindre medlem ved, at du ikke viser vi er.

Og så slipper du for, at køre med nationalitetsmærke - det bliver jo
indbygget i nummerpladen = et klistermærkat mindre på bilen.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-08-07 06:38

Martin Johansen [6000] skrev:
> Støtte eller ej - DK er medlem af EU så vi bliver hverken mere eller
> mindre medlem ved, at du ikke viser vi er.

Forskellen er at man ikke skal køre rundt og reklamere for noget man
ikke går ind for.

> Og så slipper du for, at køre med nationalitetsmærke - det bliver jo
> indbygget i nummerpladen = et klistermærkat mindre på bilen.

Og hvad er det værd. når man bevæger sig udenfor unionen? Så skal man jo
alligevel have et ekstra mærke på.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-08-07 14:24

On Mon, 06 Aug 2007 07:38:19 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Og hvad er det værd. når man bevæger sig udenfor unionen? Så skal man jo
>alligevel have et ekstra mærke på.

>--

Hvor får du det dog fra?

Jaja, jeg véd det godt. Overdrivelse fremmer forståelsen.

Og spiser du ikke den mad du ikke ka' li', så skal dine forældre til
at mase med at sende den ned til de sultne børn i Afrika.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-08-07 09:49

Folmer Rasmussen skrev:
> Hvor får du det dog fra?

Ved ikke at være alt for snævertsynet når man møder info rund omkring.

> Jaja, jeg véd det godt. Overdrivelse fremmer forståelsen.

Sommetider ja, men til andre tider gør det blot misforståelserne
tilsvarende størrer.

> Og spiser du ikke den mad du ikke ka' li', så skal dine forældre til
> at mase med at sende den ned til de sultne børn i Afrika.

Det emne tror jeg vi skal lade ligge. Det ville blive for omfattende at
komme ind på.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-08-07 09:58

>Forskellen er at man ikke skal køre rundt og reklamere for noget man
>ikke går ind for.

Så langt kan jeg følge dig.. men personligt ser jeg det ikke som en
reklame.

>Og hvad er det værd. når man bevæger sig udenfor unionen? Så skal man jo
>alligevel have et ekstra mærke på.

Næh for der står jo DK i det. Så det erstatter som jeg har forstået et
normalt DK skilt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-08-07 07:19

On Mon, 06 Aug 2007 00:49:51 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>
>Og så slipper du for, at køre med nationalitetsmærke - det bliver jo
>indbygget i nummerpladen = et klistermærkat mindre på bilen.

Det var den samme "logik", man brugte overfor pøbelen ved sidste
afstemning.

"Hvis du stemmer ja til euro'en, så slipper du for at skulle veksle
penge hjemmefra inden din bustur til Harzen..."

Hip hurra, og så er der vist også kun alle ulemperne tilbage.

Jeg har altid stemt nej til EU, da jeg ikke går ikke for denne
kommunistiske planøkonomi, der præger Unionen.

Og jeg husker endnu tydeligt, hvordan vi (Danmark) nærmest blev truet
med økonomisk undergang, hvis vi sagde nej til euro'en...siden da er det
kun gået fremad.
Og så er flere af de store lande sluppet for de massive bøder og for at
blive sat under administration af EU, som reglerne ellers foreskriver
hvis budgettet for statsfinanserne bliver overskredet så massivt som de
er blevet.

Jo, vi har sgu meget at "ærgre" os over ved ikke at være fuldgyldige
medlemmer.

Gæt hvad jeg stemmer næste gang.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-08-07 14:20

On Sun, 5 Aug 2007 21:07:17 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"

> [...]
>skulle man tvinges til at fise rundt med sådan propaganda på sine plader?

Bare en lille bitte smule mere snæversynet, og du vil være i stand til
at kigge gennem et nøglehul med begge øjne samtidigt.

Bare den detalje med at slippe for disse grimme DK-skilte er nok for
mig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : urlex

Dato : 06-08-07 14:54

On 6 Aug., 09:18, Hr. Jensen <aage...@musikalsk.invalid> wrote:
> [...]
> er blevet.
>
> Jo, vi har sgu meget at "ærgre" os over ved ikke at være fuldgyldige

Den danske kroner er faldet i værdi overfor Euroen, siden Euro blev
indført som betalingsmiddel i 2001 - Dem der tjener på at danskerne
foretrækker deres egne kroner og ikke Euro er BANKERNE, der høster
hver gang du veksler fordi du vil så gerne til Euro-land og handle -
bliv derfor hjemme så støtter du ikke det kapatalistiske marked, og
handle aldrig i Aldi eller Lidl der begge ejes af Euro-kapital. vh
urlex

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-08-07 16:04

On Mon, 06 Aug 2007 06:54:22 -0700 urlex <rolex6996@kokage.dk> sent the
following smoke signals:

>handle aldrig i Aldi eller Lidl der begge ejes af Euro-kapital.

Så hvis man er modstander af Osama Bin Laden, så skal man ikke spise
kebab...sådan groft sagt.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn