advarsel
Fra : Henning jørgensen

Dato : 06-08-07 12:16

Pas på med at handle med tg motor center i middelfart
de løber fra garati på brugte maskiner .

--
Henning K Jørgensen

Fra : Ole Hansen

Dato : 06-08-07 13:37

Henning jørgensen wrote:
> Pas på med at handle med tg motor center i middelfart
> de løber fra garati på brugte maskiner .

Lad være med at handle med Henning Jørgensen, han underbygger ikke sine
påstande...

(Lidt mere seriøst, Henning: Fortæl din historie, i stedet for at komme
med sådanne opråb)

--
Ole Hansen

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 06-08-07 14:33

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> påstande...
>
> (Lidt mere seriøst, Henning: Fortæl din historie, i stedet for at komme

xxxxxx

Hmm.. TG. har da reddet min bag et par gange med lyn-reperationer af
ex-modellen ifbm. flere ture jeg gerne ville på.

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

www.home1.stofanet.dk/tikasminde/

Fra : Henning jørgensen

Dato : 06-08-07 14:49

Har købt brugt mc hos ham /solgt for kunde men med solgt seddel fra tg som
hermed iflg. købeloven påtager sig garantien.Når dårlig hjem med den til
sydfyn føre første fejl kommer lade anlæg defekt dette skulle efter tg være
lavet .Han nægter at rep vor efter jeg få cykel lavet hos sydfyn mc ny
ensretter og ledning net. tg næget stadig rep. pt vrøvl med kaburator og
olie forbrug .

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 06-08-07 17:08

"Henning jørgensen" <henningkongstad@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg få cykel lavet hos sydfyn mc ny ensretter og ledning net. tg næget stadig rep. pt

Så må du jo bare gå rettens vej.