Gæstehytte?
Fra : peter

Dato : 05-08-07 19:01

Jeg overvejer at bygge en gæstehytte på f.eks. 25 kvm med køkken og
toilet på en villagrund. Men er det lovligt? Hvor stor en del af
gæstehytten medregnes til boligarealet?
Mvh og på forhånd tak for svaret!

Fra : Max

Dato : 05-08-07 19:07

Hej Peter

> Jeg overvejer at bygge en gæstehytte på f.eks. 25 kvm med køkken og
> toilet på en villagrund. Men er det lovligt? Hvor stor en del af
> gæstehytten medregnes til boligarealet?

Spørg hos teknisk forvaltning hos din kommune, det er det eneste sted
du får et svar du kan bruge.

--
Mvh Max

Fra : Leonard

Dato : 05-08-07 19:12

On Sun, 05 Aug 2007 11:01:13 -0700, peter wrote:

> Jeg overvejer at bygge en gæstehytte på f.eks. 25 kvm med køkken og
> toilet på en villagrund. Men er det lovligt?

Kommer vel anpå hvormeget der ellers er bygget på grunden, afstand til
skel osv.

> Hvor stor en del af
> gæstehytten medregnes til boligarealet?

Det hele vil jeg tro - det er jo boligareal.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges