Få malet hus udvendigt højt oppe - hvor gå~
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 05-08-07 15:47

Hej i gruppen

Jeg står for at skulle male mit hus her i sensommeren.
Det kan jeg for så vidt også sagtens klare selv, hvis ikke det var for den
detalje at huset er 8m højt til spids. Så mine 2 gavle bliver et problem.

Da jeg ikke bryder mig synderligt meget om at stå på så lange stiger, eller
usikre stilladser, så har jeg prøvet at ringe rundt til diverse malere.
Sørgeligt nok så er det enstemmende svar at ingen har tid til det før 2008 -
hvis overhovedet.

Så tænkte jeg på at der jo altid er en del "handymans" som udfører diverse
arbejder. Enten i forbindelse med hjemmeservice eller andet.

Jeg synes blot ikke rigtig jeg kan finde nogen der både vil male, og som har
stillads til det.

Er der nogen her der kender til personer / små firmaer der kan påtage sig
denne opgave i Horsens & omegn?

/CJ

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 16:06

Christian Jacobsen wrote:
> [...]
> Det kan jeg for så vidt også sagtens klare selv, hvis ikke det var
> for den detalje at huset er 8m højt til spids. Så mine 2 gavle bliver

No problemos:

http://www.horsensliftudlejning.dk/lift.asp?menu_nbr=3&page_nbr=4&cat_code=&lift_nbr=25

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-