k7s41 + x1650 pro
Fra : (-Peter-)

Dato : 03-08-07 15:02

hej..

kan sådan et x1650 graffikkort køre i et k7s41 bundkort?

er blevet i tvivl om der er korrekt spænding?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=263002&Comment=true

mvh
peter

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-08-07 12:27

(-Peter-) wrote:
> kan sådan et x1650 graffikkort køre i et k7s41 bundkort?

Ja, men snup dette i stedet - hurtigere RAM.

> er blevet i tvivl om der er korrekt spænding?

AGPx4 og AGPx8 har samme elektriske specifikationer.

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-08-07 04:08

Jesper Poulsen wrote:
> Ja, men snup dette i stedet - hurtigere RAM.

Glemte et link:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=245955

Jesper Poulsen

Fra : (-Peter-)

Dato : 05-08-07 12:11

On 5 Aug., 05:07, Jesper Poulsen <nos...@ingensteder.dk> wrote:

> Glemte et link:http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=245955
>
> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

okay tak... det var egentligt også det jeg mente... glemte bare lige
pro..

/peter