The Simpsons Movie (mini-spoiler)
Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 20:50

Så fik jeg set den og trods min frygt for et flop, må jeg med glæde sige at
den holder! Det var meget underligt at se sine "helte" på det store lærred,
men meget intenst.

Historien er god, selvom der bliver sprunget over, et par steder. Humoren
er som vi kender den, blot bruges der meget fysisk vold for at fremkalde
grin - den "underfundige" og lune humor er nedtonet. Flere af karakterene
viser nye sider af sig selv, enkelte lidt overdrevent. 3/4 inde i filmen,
står den lidt stille, men kommer op i tempo igen.

Jeg er stor Simpsons-fan og latteren var også fremme flere gange. Selve
biografoplevelsen får et 5-tal og det påvirker selvfølgelig også
helhedsoplevelsen. Jeg er sikker på at jeg hulker af grin når jeg får lov
at se den i hjemmebiografen, uden 200 larmende, sms'ende, slikpose-
knitrende og møgirriterende teenagere omkring mig... ;)

Ud af 6 doughnuts får den:

Historien: 5
Humor: 4
Filmen: 5
Biografpublikum: 1

//Casper

P.S. Hvis I vil høre Maggies første ord (som jo faktisk er hendes andet
ord) så bliv til slutningen af rulleteksterne ;)