Stuk - i gammel kbh. lejlighed
Fra : Karsten Krambs

Dato : 08-07-01 01:41

Hej

Noget af min Gips stuk er faldet ned, hvordan "limer" jeg det op
igen.....

Skal jeg virkelig står og holde imens, den er jo ret tung

Karsten

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 08-07-01 12:23

"Karsten Krambs" <krambs@nospam.writeme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen.....
>
> Skal jeg virkelig står og holde imens, den er jo ret tung

Kan du ikke bruge 10-sekunders-lim ? (afhænger naturligvis af hvor tungt
stykket er )

Mette

Fra : Karsten Krambs

Dato : 08-07-01 12:42

>"Karsten Krambs" <krambs@nospam.writeme.com> skrev i en meddelelse

>Kan du ikke bruge 10-sekunders-lim ? (afhænger naturligvis af hvor tungt
>stykket er )
>Mette

Da det er en porøs overflade kan man ikke bruge 10 sek. lim

Fra : Jens

Dato : 08-07-01 13:00

> [...]
> igen.....
>
> Skal jeg virkelig står og holde imens, den er jo ret tung

Tag to brædder der med en meters overlæg kan nå op til stukken i en 45° vinkel fra gulvet.
Stil en tung genstand el. på gulvet og hold brædderne op mod stukken. En medhjælper
spænder nu brædderne sammen med et par skruetvinger og stukken bliver holdt på plads
mens limen tørrer.

--
Venlig hilsen Jens