tune en 4 takter
Fra : Per Christiansen

Dato : 04-08-07 10:10

Hej
vi har lidt sjov kørsel på en privat lile bane med knalerter,
vi er ved at anskaffe en Kymco med 4takt motor.

Hvorledes kan man tune sådan en jeg tænker på udstødning topstykke cylædre
kaburator tænding
kobling osv.

Og hvor kan man købe delene til det.

Fra : Henning Lund

Dato : 04-08-07 12:57

Per Christiansen tastede:
> [...]
> vi er ved at anskaffe en Kymco med 4takt motor.
>
> Hvorledes kan man tune sådan en jeg tænker på udstødning

Smut herind http://www.billig-scooter.dk/ der en række tips og
kloge folk der ved noget om din scooter

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Bertel Haarder

Dato : 05-08-07 20:48

Her kan du få ting at ´tune med:
http://protunahandels.de/products.asp?c=102514124&n=19076754

Om der også er vejledninger med vides ikke

Bertel