Dækbark søges.....
Fra : Carina Laursen

Dato : 04-08-07 11:30

Nogen der ved hvor man (til en forholdsvis billig pris) kan købe dækbark i
Nordjylland. Det skal være et sted, hvor man selv kører ud og fylder sin
trailer op.....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-08-07 08:38

On 4 Aug., 12:30, "Carina Laursen" <cl1980...@mail.dk> wrote:
> Nogen der ved hvor man (til en forholdsvis billig pris) kan købe dækbark i
> Nordjylland. Det skal være et sted, hvor man selv kører ud og fylder sin
> trailer op.....

Prøv at høre en anlægsgartner, vores lokale sælger det til ca. 300 +
moms / m3 afhentet.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Per JM Olsen

Dato : 10-08-07 17:37

ATS i Arden
Jeg gav 500 for en fyldt trailer, så blev den også læsset af ATS.

Der kan være 750 kg i traileren

Mvh Per

Fra : Ole Jensen

Dato : 10-08-07 20:41

Carina Laursen <cl1980xxx@mail.dk> wrote:

> Nogen der ved hvor man (til en forholdsvis billig pris) kan købe dækbark i
> Nordjylland. Det skal være et sted, hvor man selv kører ud og fylder sin
> trailer op.....

Hvor præcist i Nordjylland?

Jeg så i går et sted, hvor de havde et helt bjerg, nok 15 meter højt. Om
de sælger af det ved jeg ikke, men man kan jo altid lige spørge om de
kunne undvære noget mod en rimelig betaling.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm