Jacobus Fritzen
Fra : Jan Birk

Dato : 04-08-07 10:43

Er der nogen som har en GPS position?

Pft

/Jan

Fra : mikael johansen

Dato : 04-08-07 14:05

Jan Birk <jan.birk@invalid.domain.null> skrev:
>Er der nogen som har en GPS position?
>
>Pft
>
>/Jan
ja det har jeg 55,10,115N 13,38,381 DGPS

Fra : pil@danbbs.dk

Dato : 07-08-07 10:30

On 4 Aug., 11:43, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:
> Er der nogen som har en GPS position?
>
> Pft
>
> /Jan

Hej Jan
Var det filteret den var gal med eller ?, Kort sagt fik i dykket i
søndags ?

mvh thomas

Fra : Ruth Kjær

Dato : 08-08-07 19:44

>Hej Jan
>Var det filteret den var gal med eller ?, Kort sagt fik i >dykket i
>søndags ?
>
>mvh thomas

Hej Thomas

Vi kom ikke ud at dykke søndag :(, men fandt muligvis problemet, som vi dog
ikke kunne løse, da vi ikke havde en ny o-ring.

Det ved Jan vist mere om :))

Hvad med jer, fik I et godt dyk, og hvad fik i dykket på?

De bedste hilsner
Ruth

Fra : Jan Birk

Dato : 09-08-07 21:23

Hej,

> Var det filteret den var gal med eller ?, Kort sagt fik i dykket i
> søndags ?

Efter at have skiftet lidt af hvert, skiftede vi her til aften et
tændrør, og nu snurrer hun som en drøm igen.

Jan - som-godt-ved-hvorfor-både-er-opkaldt-efter-hunkønsvæsener

Fra : Henrik Jensen

Dato : 08-08-07 21:07

Hej Ruth,

Vi havde 2 rigtigt gode dyk på Undine...

Surt I ikke fik den til at køre, jeg undskylder de lidt grove jokes.

Mvh.
Henrik

Fra : Ruth Kjær

Dato : 08-08-07 21:15

Så skulle vi være taget med jer, men på det tidspunkt var vi sikre på, at
båden kom igang igen.

Der er da ikke noget at undskylde, Henrik :))
Jeg synes, at vi havde det sjovt i havnen.

/Ruth