Leje af videokamera + UV-hus til Grønland?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-08-07 03:19

For nu at starte tredje tråd ifm. min tur til Grønland. Hvem i
Danmark, gerne Storkøbenhavn, udlejer DV videokamera med tilhørende
undervandshus? Og hvad er ca. prislejet for 14 dage, og til Grønland?
Jeg har fået anbefalet Foto-C, men har ikke kunnet komme igennem til
dem over telefonen.

Christian E.

Fra : Henrik Manley

Dato : 04-08-07 07:24

> [...]
>undervandshus? Og hvad er ca. prislejet for 14 dage, og til Grønland?
>Jeg har fået anbefalet Foto-C, men har ikke kunnet komme igennem til

Christian E.

Jeg har et Sony PC 110 (tror det hedder) du kan låne, ganske udemærket men
ikke 3-ccd. Det sidder i et Sea ans Sea hus det fungerer fint og fylder ikke
meget.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk