O2 udstyr
Fra : Steffen Munch

Dato : 03-08-07 16:00

Hej
Er der nogen som kan fortælle hvor jeg kan anskaffe et O2 udstyr´s kuffert..

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 03-08-07 17:54

On 3 Aug., 17:00, "Steffen Munch" <i...@knarreborg.dk> wrote:
> Hej
> Er der nogen som kan fortælle hvor jeg kan anskaffe et O2 udstyr´s kuffert..

Mener du selve kufferten eller en kuffert med O2 flaske, regulator og
ventiler mm. eks. en Oxybox?

Venlig hilsen
Olav

www.easydive.dk

Fra : Steffen Munch

Dato : 03-08-07 18:04

Jeg mener en kuffert med O2 flaske, regulator og
ventiler mm. eks. en Oxybox?

Fra : René

Dato : 04-08-07 09:22

hvis du kontakter mig så har jeg et sæt til salg, prisen finder vi ud

mvh

René A.
mobil 27120195