køb af autolak
Fra : Kell Petersen

Dato : 04-08-07 03:15

Hvor kan det købes..
Enten på nettet, eller butik...?
Ikke spray,, men rigtig maling i liter eller kg..

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 04-08-07 05:52

Kell Petersen tastede følgende:
> Hvor kan det købes..
> Enten på nettet, eller butik...?
> Ikke spray,, men rigtig maling i liter eller kg..

Mekonomen, FTZ, etc.....
Kai

Fra : Allan Kristensen

Dato : 04-08-07 08:36

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Kell Petersen tastede følgende:
>
> Mekonomen, FTZ, etc.....
> Kai

Jeg har nu aldrig set det hos Mekonomen mens jeg arbejdede der, men gå hen
til din lokale autolakerer og få ham til at blande den farve du vil ha.

Fra : Rasmus

Dato : 04-08-07 09:14

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> wrote in message
> Hvor kan det købes..
> Enten på nettet, eller butik...?
> Ikke spray,, men rigtig maling i liter eller kg..

http://www.baden-jensen.dk jeg har handlet med dem da jeg skulle bruge ½
liter til min gamle Golf, meget flinke mennesker og fik gode råd med på
vejen.

/Rasmus

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-08-07 12:00

Rasmus wrote:

> http://www.baden-jensen.dk jeg har handlet med dem da jeg skulle bruge ½
> liter til min gamle Golf, meget flinke mennesker og fik gode råd med på
> vejen.

Ditto - som bonusoplysning løber det op i knap 500,- for 1 liter uden
hærde. Alternativt lackshop på ebay.de.

--
vh
Torben

Fra : Kell Petersen

Dato : 04-08-07 12:23

> Ditto - som bonusoplysning løber det op i knap 500,- for 1 liter uden
> hærde. Alternativt lackshop på ebay.de.

OKay , Jeg prøvede nemlig Auma her i Frederikssund.
Men de ville ikke sælge til private ,
FTZ i Frederikssund havde på et tidspunkt, stoppet alt salg til private ,, ,
har de genoptaget salget...?

Mekonomen har jeg aldrig selv set det hos.

Men på den pris skal jeg nok ikke have 2 liter grunder og 2 liter
mørkeblå-metalicog hærder.
For det bliver da en dyr omgang...
Ellers skal jeg da lige ned og gøre mit forarbejde mere grundigt..

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-08-07 14:24

Kell Petersen wrote:

> [...]
> mørkeblå-metalicog hærder.
> For det bliver da en dyr omgang...
> Ellers skal jeg da lige ned og gøre mit forarbejde mere grundigt..

Som nævnt :
http://stores.ebay.de/LACKSHOP_W0QQssPageNameZstrkQ3amefsQ3amesstQQtZkm

De er ikke superprof. men billigt dét er det.

Ellers er der en farvehandel på tingstedet ved valby langgade der kan -
men det er ikke billigt i dk.

--
vh
Torben